X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

MotoGP 2006 (360)


Svar
enfenenfenSkrevet 21/12-05 09:57 
Så er der kommet lidt billeder fra det kommende MotoGP 2006 til X360. Jeg ved ikke, hvad I andre synes, men jeg synes det ser fremragende ud :)

MotoGP 2006
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 21/12-05 10:09 
Ja, den ser meget lovende ud - mon der kommer gadeløb med i denne udgave som i 3'eren ?
enfenenfenSkrevet 21/12-05 10:14 
Det skulle der komme. Det har jeg læst et andet sted.
What is the Matrix?
dRxLdRxLSkrevet 21/12-05 10:21 
Håber I vil tillade mig den lille frihed at nævne "uncanny valley" princippet her.

Det rigtige princip drejer sig specifikt om antropomorphisme i robotter, men jeg synes at idéen om "så tæt på det rigtige at det ser ekstra meget forkert ud" giver mening i forhold til disse screenshots.

Om "uncanny valley"
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
enfenenfenSkrevet 21/12-05 10:53 
Hvad vil du frem til?

Jeg gider ikke læse en hel side om et eller andet, der ikke har med MotoGP 2006 at gøre, selvom det måske har relavans for dit indlæg :)
What is the Matrix?
dRxLdRxLSkrevet 21/12-05 11:37 
At ved at grafikken er blevet så tæt på så står det som ikke er helt rigtigt alt for tydeligt frem.
Synes selv jeg opsummerede det rimeligt godt i sætningen:

"så tæt på det rigtige at det ser ekstra meget forkert ud".
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DeluxScanDeluxScanSkrevet 21/12-05 14:05 
Flot nok, men jeg holder mig til 4 hjul :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
quadquadSkrevet 21/12-05 15:17 
dRxL>
At ved at grafikken er blevet så tæt på så står det som ikke er helt rigtigt alt for tydeligt frem.
Synes selv jeg opsummerede det rimeligt godt i sætningen:

"så tæt på det rigtige at det ser ekstra meget forkert ud".

Så i øvrigt ved selvsyn dette i Merlin igår. En julefilm med børn på et tog(!?) - var gengivet i en grad af realisme hvormed alle personlige udtryk slet ikke kunne aflæses tilstrækkeligt.

Medmindre vi karikerer er vi tilsyneladende ikke i stand til at skabe ansigtsanimationer der kan vise "følelser".
Omend det er dette emne Daniel Fairchild er inde på, skal jeg ikke kunne sige. Ligemeget hvad ser jeg ihvertfald frem til dette spil; hyggede vi os jo gevaldigt med tidligere.
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 21/12-05 17:26, rettet 21/12-05 21:09 
Det er vel mere relevant at tale om Uncanny Valley i sammenhæng med spil, der forsøger at fremstille realistiske personer såsom Half-Life 2, Fahrenheit o.l.? I dette tilfælde er den menneskelige krop jo tildækket af dragt og hjelm og resten (omgivelser, motorcykel etc.) synes jeg ikke springer i øjnene som værende decideret "forkert" eller foruroligende, omend det selvfølgelig heller ikke kan gå for at være rigtige fotos. Så længe vi snakker inorganiske ting kan computere jo gengive virkeligheden med uhyggelig præcision, som jaes tråd for nogle dage siden vidnede om.

Wagner>
Så i øvrigt ved selvsyn dette i Merlin igår. En julefilm med børn på et tog(!?) - var gengivet i en grad af realisme hvormed alle personlige udtryk slet ikke kunne aflæses tilstrækkeligt.

Det må være The Polar Express af Robert Zemeckis. Jeg har også kun set klip fra den, men her må der i sandhed kunne tales om Uncanny Valley, da figurerne har det der creepy udseende...
(...)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig