X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt på Xbox Live


Svar
HeroldHeroldSkrevet 14/12-05 15:46 
Jeg er for doven til selv at sidde og kigge Xbox Live igennem for nye downloads, så jeg tænkte jeg ville lave et topic, hvor folk kunne gøre det for mig.

Jeg har netop læst at der kommer en demo af Segas Full Auto omkring juletid, hvilket nok skal blive spas. Jeg har prøvet en version af det på redaktionen, og det kan nok bedste beskrive som et floaty burnout med våben og baner, hvor... Se hele indlægget


Sega Labs - Full Auto
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
5'437 emne(r).

Svar
Bede-xBede-xSkrevet 18/05-11 13:31 
Sega Rally er oppe. Kører kun 30 fps :(
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 18/05-11 13:47 
Gjorde Revo ikke også det?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/05-11 14:23 
Jo.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Danny SallingDanny SallingSkrevet 18/05-11 16:57 
Hvad er forskel på Revo og det her SEGA Rally?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Danny SallingDanny SallingSkrevet 20/05-11 16:09 
Hmm, synes ikke helt at styringen er ligeså fed som i den demo af Revo jeg har, man glider/slider ikke på samme fede måde :-/
Men jeg skal have det aligevel :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
KamekKamekSkrevet 25/05-11 22:28 
Ugens XBLA-spil:

Dungeons & Dragons: Daggerdale - 1200 spacebucks
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
nerosnerosSkrevet 25/05-11 23:07 
Troede lige der stod Dungeons & Dragons Collection :-(
Bashful Neophyte
KamekKamekSkrevet 14/06-11 22:16, rettet 15/06-11 00:02 
Ugens XBLA-spil:

The Adventures Of Shuggy - 800 spacebucks
Magic: The Gathering: Duels Of The Planeswalkers 2012 - 800 spacebucks
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
SumezSumezSkrevet 20/06-11 16:16 
så udgiver de bare spillet "igen" i håb om at os der er utilfredse med den ufærdige gang bæ de lavede sidst, tror på at de gør det bedre denne gang? :P

Tror jeg vil læse anmeldelser først...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 20/06-11 18:25, rettet 20/06-11 18:29 
Magic kører meget bedre end forrige udgave, men det er stadig langt fra perfekt.

Shuggy bliver nok endnu en overset lille perle, da det er udgivet næsten uden marketing og det rent teknisk ligger på niveau med hvad man finder på indie kanalen. Måske ikke tilfældigt da Smudged Cat Games som laver det, har udgivet en del spil til indie servicen og særligt A Bomb's Way minder om en tidlig version af Shuggy.

Kender man ikke A Bomb's Way er det nok lettest at sammenligne Shuggy med en puzzleagtig udgave af Bomb Jack. En del af spillets kvaliteter kommer af den variation der er i spillets mekanik, hvor mange baner introducerer helt nye tiltag eller ligger ekstra lag ovenpå noget som allerede er præsenteret tidligere. Det gør, at det er sværere at blive træt af den grundlæggende mekanik, selv om det også bør nævnes, at det ikke er alle tiltag som er lige gode.

Men alt i alt er det et hyggeligt lille spil.

shuggy trailer
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
dpldplSkrevet 20/06-11 20:20 
Sumez>
så udgiver de bare spillet "igen" i håb om at os der er utilfredse med den ufærdige gang bæ de lavede sidst, tror på at de gør det bedre denne gang? :P

Tror jeg vil læse anmeldelser først...

Vis det er magic du snakker om, så jeg uenig i første var "bæ". Og dengang er spillet da kun blevet bedre, har stadig ikke en rigtig deckbuilder, men i det mindste kan man tage mainboard kort ud og holde decks på 60 kort når man bruger sine unlocks.

Der er også en nye gametype hvor man kan spille op til 3 personer.

Stadig et godt valg vis muligheder for normal magic er småt og man synes MTGO er for dyrt. Selv købt det på steam.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KamekKamekSkrevet 20/06-11 20:27 
Ugens XBLA-spil:

Trenched
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/06-11 14:54, rettet 21/06-11 14:55 
Jeg har luret lidt på Trenched og det ser rigtig fint ud. Kombinationen af tower defense, loot og mechs er lige noget for mig.

Meget morsomt Quicklook fra GiantBomb
OlimarOlimarSkrevet 22/06-11 08:46 
Kinect nu med reklamer? http://www.gamasutra.com/view/news/35378/Microsoft_Demos_NuAds_Platform_For_Kinectpowered_Interactive_Ads.php

Kunne ikke finde en relevant tråd og istedet for at oprette en ny, ryger den her ind :p
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/06-11 12:08 
Half-Minute Hero Super Mega Neo Climax ser ud til at komme den 29... Desværre har de ikke beholdt grafikken fra PSP versionen, men derfor kan det jo godt være fedt

http://www.youtube.com/watch?v=CfGfV-3Nvyo
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/06-11 13:05 
Flere reklamer i 360'eren dashboard? :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/06-11 13:49 
Trenched er forsinket i EU pga. nogen tekniske udrulnings fejl der betyder at det burde udkomme "hurtigst muligt" istedet.
KamekKamekSkrevet 23/06-11 17:51 
Endnu et spil:

Lucha Fury - 800 spacebucks
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
SumezSumezSkrevet 23/06-11 22:58 
dpl>
Vis det er magic du snakker om, så jeg uenig i første var "bæ". Og dengang er spillet da kun blevet bedre, har stadig ikke en rigtig deckbuilder, men i det mindste kan man tage mainboard kort ud og holde decks på 60 kort når man bruger sine unlocks.

Spillet i sig selv var jo godt, men utroligt fattigt på indhold. Som du selv nævner, savner man at kunne sammensætte sine egne decks, som må være en af de mest grundlæggende dele af Magic. Så svært kan det vel ikke være at lave en stor "adventure mode" hvor man kan drage ud i verden og vinde kort?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dpldplSkrevet 23/06-11 23:35 
Magic: The Gathering (Microprose), vi er så mange der venter på en 2 til det. Kommer nok aldrig. :(

Jo deckbuilding fra bund vil være dejlig, selvom kortene måske vil blievet begrænset i udvalg. Men så skal man huske disse spil er til få ny spiller eller få gamle tilbage. For begynder kan deckbuilding være en svær ting.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SumezSumezSkrevet 24/06-11 08:28, rettet 24/06-11 08:28 
Ja Microprose-spillet er præcis den rigtige retning.

For min skyld kunne mange af de nye kort (hvilket i min optik vil sige over 15 år tilbage, men bare de seneste 5-10 år kan gøre det) udelades, da de giver mulighed for nogle sjove, men helt anderledes taktikker, der gør de ældre kort (som duels of the planewalkers-spillet fokuserer på) nærmest overflødige.
I det hele tages er balancen røget helt af pommeren til de senere år, har jeg erfaret efter vi for nyligt har samlet Magic-kortene op igen hjemme hos mig efter vi er begyndt at lave et drukspil ud af det. En af de yngre drenge vi har med, som normalt spiller spillet på et mere seriøst plan, har summons med samme egenskaber som dem jeg har, men som er både er billigere at kaste, og har højere base-stats.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 24/06-11 12:21 
Popcap-spillene (det må vist primært være Peggle og Peggle Nights samt Bejeweled-spillene der er interessante) er alle 50% billigere denne uge.

Dvs. Peggle Nights er f.eks. kun 200 MSP. Medmindre der er nogen særlig grund til at foretrække det originale Peggle over Nights, må det betyde at jeg nok "punger ud" med de ca. 14 kr. det svarer til. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BazeBazeSkrevet 24/06-11 12:36 
Nights er et add-on til det originale. ;)
SumezSumezSkrevet 24/06-11 13:18, rettet 24/06-11 13:18 
Hm så er det da fjollet at det kan købes seperat. (sådan har jeg da i hvert fald set det på marketplace...)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dpldplSkrevet 24/06-11 13:18 
Sumez: Duels spillene fokuser enlig meget bredt med kortene. Der gamle kort, der kort fra det nye 2012 grundset som næste der kommer. Der var challenge der havde en mox(Power 9 kort!), tro endda sidste modstanders deck har en mox i.
Så spillet rammer rigtig godt til nybegynder efter min menig.

Men ok jeg begyndt først rigtig at spille med mirrodin block, hvilket betyder jeg så oplevet en dejlig lille uncommon der hed skullclamp blive banned i standard(også kendt some type2). Så jeg blev vænnet til gode kort hurtig, især da nogen min venner havde lidt power 9 kort eller andre gode kort(Force of will / "superman" deck UGH!). Synes ikke balance ser ud til være blevet værre, spillet er måske blevet hurtigere og alligevel ikke, da der jo engang var "1 turn decks".
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SumezSumezSkrevet 24/06-11 13:30 
Jeg må indrømme at jeg ikke forstår halvdelen af hvad du skriver.

Jeg synes at Magic er et sjovt spil, og som computerspil har det utroligt meget uudnyttet potentiale. Men som sagt har jeg kun samlet det [fysiske] op igen som et drukspil med vennerne (jeg tror vi må være de eneste i verden der spiller Magic med 50% kvindelige deltagere :P), så jeg kender INTET til det der Magic-slang. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dpldplSkrevet 24/06-11 13:58 
Haha. kan kun give dig ret i der er meget uudnyttet potentiale som computer spil.

Kort slang forklaring:p
Power 9 = 9 særdeles gode kort der tilbage fra de første set ( http://en.wikipedia.org/wiki/Power_Nine ). Og de koster det hvide ud af øjnene (tro Black lotus står nok et sted imellem 7 til 10k)
Standard(Hed type2 før)= er den format der spillets mest, den bruger de 6 nyest set + 1 grundset.

ellers nævnte jeg jo bare et par kort der er kendt :P
Force of will http://gatherer.wizards.com/Pages/Card/Details.aspx?multiverseid=159092
Skullclamp http://gatherer.wizards.com/Pages/Card/Details.aspx?multiverseid=247201

Og man ser nu piger engang imellem når man spiller magic. Spillede det tit mod nogen da jeg spillede diverse prerelease "tournering".
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HyakotakeHyakotakeSkrevet 24/06-11 14:33 
Druk-Magic??? Der er da et uudnyttet koncept, der vil noget! :-D
SumezSumezSkrevet 24/06-11 14:55 
Det kan diskuteres om det er uudnyttet :P
Det ændrer de potentielle strategier fuldstændig - jeg kan godt sige dig at kortet Pestilence levede op til sit navn.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 29/06-11 08:26, rettet 29/06-11 08:28 
Half-Minute Hero Super Mega Neo Climax er ude i dag til 800 mspoints.
Så vidt jeg ved er det det normale Half-Minute Hero + mere indhold?

Hard Corps: Uprising er også til halv pris denne uge for folk med gold - det gik hurtigt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 29/06-11 15:19 
Begge er hermed købt
Bede-xBede-xSkrevet 29/06-11 16:55 
Sumez>
Hard Corps: Uprising er også til halv pris denne uge for folk med gold

Det er rigtigt. Resten af deal of the week ser sådan her ud:

Hard Corps: Uprising - 600msp
Tomb Raider: Guardian of Light - 600msp
Zeno Clash - 600msp
Comic Jumper - 400msp
X-Men - 400msp
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KamekKamekSkrevet 29/06-11 20:14 
Backbreaker: Vengeance og Galaga Legions DX udkom også i dag.
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/06-11 20:37 
Er der nogen der har dyrket de her Galaga Legions-spil? Det fra '08 synes jeg var ret fedt, bedømt ud fra demoen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 29/06-11 21:08 
Ja jeg var også helt vildt overrasket over demoen, har flere gange været tæt på at købe det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
silverstarsilverstarSkrevet 29/06-11 21:43 
Argh, jeg havde gemt sådan et 48 timers Xbox live gold trial membership og troede det ville give adgang til at benytte tilbuddet på Hard Corps: Uprising, men det ser ikke ud til at virke, det står stadig til 1200 points i shoppen.

Kan det passe at det ikke virker?
Er der evt andre muligheder, hvis man nu ikke gider at købe en hel måneds live gold?
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/06-11 21:46 
Det var da røv åndsvagt :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
silverstarsilverstarSkrevet 30/06-11 17:49 
silverstar>
Argh, jeg havde gemt sådan et 48 timers Xbox live gold trial membership og troede det ville give adgang til at benytte tilbuddet på Hard Corps: Uprising, men det ser ikke ud til at virke, det står stadig til 1200 points i shoppen.

Kan det passe at det ikke virker?
Er der evt andre muligheder, hvis man nu ikke gider at købe en hel måneds live gold?

Anyone?
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
DarkbeatDarkbeatSkrevet 30/06-11 19:23 
Prøv at logge ind på Xbox.com og se om prisforskellen er der.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 01/07-11 02:40 
Trenched, som jeg selv havde gået og glædet mig til, er ikke udkommet i Europa og nu er det endelig kommet frem at grunden er at et portugisisk brætspil har patent på ordet "Trench" og alle variationer... Så nu må vi se om det nogensinde udkommer.

http://www.giantbomb.com/news/europeans-eagerly-awaiting-trenched-will-have-to-wait-a-while-longer/3443/
HankyHankySkrevet 01/07-11 07:12 
silverstar>
silverstar>
Argh, jeg havde gemt sådan et 48 timers Xbox live gold trial membership og troede det ville give adgang til at benytte tilbuddet på Hard Corps: Uprising, men det ser ikke ud til at virke, det står stadig til 1200 points i shoppen.

Kan det passe at det ikke virker?
Er der evt andre muligheder, hvis man nu ikke gider at købe en hel måneds live gold?

Anyone?


Ja, det passer.
48-timers trials, skal kun ses som værende til at spille online - gold fordele er ikke talt med, så som tilbud, og f.eks. demoer forbeholdt gold members kan heller ikke hentes.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SumezSumezSkrevet 01/07-11 16:38 
Jeg så lige at American McGee's Alice (det gamle) kan købes på Xbox Live for 800msp.

Men det er ikke via GoD, og heller ikke XBLA, så der er ingen demo til det, det ligger som en "extra" under det nye Alice-spil. Vil det sige at det kræver det nye spil, før man kan spille det?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
John DoeJohn DoeSkrevet 01/07-11 16:48 
Aner det ikke.

Men hvis du har tænkt dig at købe det nye, så skulle det gamle følge med gratis.
Do not let Dr. Mario touch you, he is not a real doctor!
GreaseballGreaseballSkrevet 01/07-11 22:57, rettet 01/07-11 23:02 
Burde dem som har spillet kunne give svar på. Hvis man henter Alice ned og kan spille det før man overhovedet har sat det nye spil i. Så ja..

Edite: Har lige spurgt en ven som også har spillet.
Han siger at man godt kan spille det alene men at achievements er delt mellem de to spil.
Bede-xBede-xSkrevet 01/07-11 23:49 
Sikker?

Ikke at jeg selv ved noget om det, men der står følgende i beskrivelsen på markedspladsen og Xbox.com:

Alice: Madness Returns required to play.

http://marketplace.xbox.com/en-GB/Product/American-McGees-Alice/064efb92-dc4f-4e09-8283-2ab35ad7ed73?cid=RSS
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
GreaseballGreaseballSkrevet 02/07-11 00:06 
hmm.. ja, har ikke selv prøvet det i nu. Så jeg er ikke sikker. Jeg spurgte bare en.
KamekKamekSkrevet 13/07-11 17:15 
Ugens XBLA-spil:

Ms. Splosion Man - 800 spacebucks

Boulder Dash-XL - 800 spacebucks

Warhammer 40,000: Kill Team - 800 spacebucks
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
SumezSumezSkrevet 13/07-11 17:38 
Kamek>
Ms. Splosion Man - 800 spacebucks

Haggleman Lady!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Danny SallingDanny SallingSkrevet 13/07-11 18:41 
Kamek>

Boulder Dash-XL - 800 spacebucks



Købt og nydt, total fed retro feeling at spille den gamle version, min C64 har da ikke levet forgæves :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 14/07-11 20:46 
800 point for Boulder Dash er cirka 800 for meget!
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
5'437 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig