X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt på Xbox Live


Svar
HeroldHeroldSkrevet 14/12-05 15:46 
Jeg er for doven til selv at sidde og kigge Xbox Live igennem for nye downloads, så jeg tænkte jeg ville lave et topic, hvor folk kunne gøre det for mig.

Jeg har netop læst at der kommer en demo af Segas Full Auto omkring juletid, hvilket nok skal blive spas. Jeg har prøvet en version af det på redaktionen, og det kan nok bedste beskrive som et floaty burnout med våben og baner, hvor... Se hele indlægget


Sega Labs - Full Auto
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
5'437 emne(r).

Svar
nerosnerosSkrevet 16/08-07 08:31 
Jeg downloadede det igår for at se hvad det var. En Wipeout klon som ikke står distancen. Jeg synes det var en noget rodet rutschetur :-(!

Kom nu med den Skate demo :D!
Bashful Neophyte
Danny SallingDanny SallingSkrevet 16/08-07 09:21 
Ja FI er godt nok ringe, nærmest umuligt at styrer :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
nerosnerosSkrevet 16/08-07 11:15 
Helt enig.
Bashful Neophyte
Bede-xBede-xSkrevet 20/08-07 04:07 
Demo: RATATOUILLE
Trailer: skate
Content: LOST PLANET Multiplayer Maps #3
Trailer: Skate Community Day at EA Vancouver Video (HD)Trailer
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
nerosnerosSkrevet 20/08-07 09:19 
Arrrh! Come on Skate traileren har vi da set. Giv mig nu den demo....Suk..Snøft!
Bashful Neophyte
SeventhSunSeventhSunSkrevet 20/08-07 12:40 
Beautiful Katamari demo til US kontoer.

Major Nelson
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SumezSumezSkrevet 20/08-07 13:07 
Kom nu med noget til EU, jeg gider ikke have en US account. :(

Men nogen der ved, om der er kommet noget spændende på den japanske på det seneste? Det er jo lidt svært at vide hvad man skal kigge efter, med alle de japanske tegn.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KamekKamekSkrevet 20/08-07 22:52, rettet 20/08-07 23:08 
Ugens XBLA-spil:

Space Giraffe - 400 point

Street Trace:NYC - 800 point

Link...
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
PalleJensenPalleJensenSkrevet 20/08-07 23:42 
Yes!
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
dpldplSkrevet 21/08-07 13:49 
Skate demo
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
nerosnerosSkrevet 21/08-07 13:53 
Neeeeeeej og så er jeg ikke engang hjemme iaften :-/! Skæbnens ironi...men nu er den der :D!
Bashful Neophyte
SyrefoxSyrefoxSkrevet 21/08-07 16:33 
Nu har jeg fået Track and Field, Giv mig så Hyper Sports :-))
nerosnerosSkrevet 21/08-07 20:49 
Hmm! Jeg sidder fast med min downloading af Skate demoen på 64 procent! Hvad kan man så gøre, bare vente eller hva? :-/
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 21/08-07 20:56 
Du kan evt. stoppe og starte den igen - den skulle fortsætte fra hvor den er nået til.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 21/08-07 21:17 
Det har jeg prøvet men der skete ingenting? Jeg prøver lige igen.
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 21/08-07 21:28, rettet 21/08-07 21:28 
Nogen gange kan det hjælpe at slette temp filen (under storage) så download starter helt forfra.
KalicolaKalicolaSkrevet 21/08-07 23:47 
min skate download sidder også fast på 63%
For The Love Of The Game
PalleJensenPalleJensenSkrevet 22/08-07 09:14 
Jeg downloadede min på omkring 8 minutter i går aftes ved 22:00 tiden... Jeg har heldigvis altid været forskånet fra de download problemer som nogen åbenbart oplever.

Håber at MS får styr på det, for deres online del er det punkt, hvor de for alvor adskiller sig fra konkurrenten.

Hvis i ikke har fået demoen ned endnu, kan jeg fortælle, at i går ikke glip af det store.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 22/08-07 09:42, rettet 22/08-07 11:58 
Jeg har fået min Skate demo ned nu. Spillet er Sweet og hvis man engang har været skater som mig føles styrer systemet fantastisk :D! Man kan selv gå på opdagelse med sine tricks hvis man har lært at lave en ollie og kickflip. At lave en "longslide" er næsten lige så godt som in real life! Tricksystemet har en uovertruffen og velfungerende mekanik som gør det tæt på virkelighedens skateboarding. Jeg er overbevist, men det kræver at man tager sig god tid og ikke bliver frustreret over, at man ikke kan lande sine tricks de første par gange, men når man så kan dem er det super fedt. Tony Hawk gå hjem ;D!

Det eneste som nogen gange kan irretere er kameravinklen og de lidt stive animationer når man tager fart på. Man kan håbe at de får lavet det lidt bedre inden udgivelsen i september, men ellers er jeg meget tilfreds.

Edit: Det skal selvfølgelig lige nævnes, at det jeg her snakker om er et førstehåndsindtryk ;-)!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 22/08-07 13:31 
Nogen der har fået prøvet giraffen og kan komme med indtryk?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 22/08-07 14:04 
Indtryk efter ½ time:

Intenst (!)
Forvirrende
Svært
Grimt
men alligevel underligt tiltrækkende

- altså et typisk Jeff Minter spil... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 22/08-07 14:13 
Super Puzzle Fighter II Turbo HD Remix (elsker bare korte spiltitler) i næste uge... både på Xbox Live Arcade og PSN.

kig
SumezSumezSkrevet 22/08-07 14:42 
Nu får jeg aldrig min X360 i fred igen :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillercowKillercowSkrevet 22/08-07 14:49 
Grimt

Det formår på spøjs vis at være grimt og enormt flot samtidig. Det må være koderæstetik }:)
KTCKTCSkrevet 22/08-07 15:24 
Super Puzzle Fighter II :D
Så er det vist godt jeg er kommet hjem til Danmark på onsdag.

Er der en god trial version af giraffen, eller er det den typiske omgang crap, hvor man ikke kan vurdere noget som helst?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 22/08-07 15:45 
Øøøh, den er er fin nok...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 22/08-07 18:29, rettet 22/08-07 18:29 
Demo: Blazing Angels 2: Secret Missions of WWII (620MB)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 22/08-07 19:49 
Lidt skægt at tænke sig.. at Sensible World og Soccer traileren på marketplaces fylder 6-8 gange mere end hvad selve spillet fyldte i sin tid.. ;-)
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
Bede-xBede-xSkrevet 23/08-07 02:57 
Trailer: Call of Duty 4: Modern Warfare Perks

Title: Xbox Soundtracks:

Content: MadLove vs. Tomb Raider Video (HD)
Content: Anders Larsson vs. Halo Wars Video (HD)
Content: João Picoito vs. Fable 2 Video (HD)
Content: Frost vs. Halo Wars Video (HD)
Content: Ray Christo vs. Halo 3 Video (HD)
Content: Barricade vs. Assassin's Creed Video (HD)
Content: Seamus Slemon vs. Fable 2 Video (HD)
Content: FeatherBrick Productions vs. Assassin's Creed Video (HD)
Content: Charles-Henri Avelange vs. Fable 2 Video (HD)
Content: Dying Daylight vs. Halo Wars Video (HD)
Content: Jordi Font Aragones vs. Forza 2 Video (HD)
Content: Jon Krasheninnikoff Skarin vs. Fable 2 Video (HD)
Content: Timo Pierre Rositzki vs. Fable 2 Video (HD)
Content: Chris Gabler vs. Halo Wars Video (HD)
Content: Benjamien Lycke vs. Halo 3 Video (HD)
Content: Jerx vs. Dead or Alive Xtreme 2 Video (HD)

Sensible World of Soccer Trailer (HD)

Street Trace:NYC - Game Video
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KalicolaKalicolaSkrevet 25/08-07 00:54 
Blazing angels 2 demoen er faktisk ret fed syntes jeg.. Det har i hvertfald fået et lækkert grafisk løft i forhold til 1'eren, og nu er der massere af upgrades man kan købe for sine xp points... multiplayer delen syntes jeg ikke er så fed, men single playeren er fed syntes jeg.. hvad syntes i andre om demoen?

Skate. er også super fedt. det er ret svært, men virker meget lækkert og realistisk, og ikke som det underlige tony hawk spil. Skate er den ægte vare :-)
For The Love Of The Game
nerosnerosSkrevet 25/08-07 03:22 
Darknon>
Skate. er også super fedt. det er ret svært, men virker meget lækkert og realistisk, og ikke som det underlige tony hawk spil. Skate er den ægte vare :-)

Jeps so right! Men jeg er ret træt af demoen fordi man ikke kan føle den frihed, som selve spillet lægger op til. Man _skal_ bare slæbes igennem hvordan man laver en ollie osv. Har man prøvet det en gang har man overstået det, og man gider ikke rigtigt tilbage.

Jeg håber virkelig at spillet har den frihed/realisme til at skate rundt som det lægger op til...

Ellers er jeg sgu stået af selvom det hele føles vildt lækkert. Jeg er bare sindsygt træt af fast gameplay i en ikke så fri verden aligevel ;-) Men lad os nu se jeg håber, at vi endelig har noget, som kan stå distancen mod Tony Hawk spillende, som jeg synes er blevet alt for trivielle.
Bashful Neophyte
enfenenfenSkrevet 25/08-07 07:07 
Angående Skate, så virker det ok, men jeg er sgu lidt træt af kameravinklen. Nogle gange har man ikke det nødvendige overblik, når man eks. skal grinde.
What is the Matrix?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 25/08-07 08:00 
Darknon>
Blazing angels 2 demoen er faktisk ret fed syntes jeg..

Ja, jeg blev faktisk også lidt overrasket over den... Stadig meget overfladisk, men den var sjov at spille...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KalicolaKalicolaSkrevet 25/08-07 11:59, rettet 25/08-07 12:01 
skate. Ja kameravinklen kan nogle gange være en bitch, de fede vinkler får vi jo i replays. Men det er måske bare et spørgsmål om tilvending.

blazing angels 2, så overfladisk syntes jeg nu heller ikke at det er, med xp points og upgrates og wingmen. Jeg syntes virkeligt at spillet har en super fed grafisk stil, meget gennemført, plus at man kan komme meget højt op i luften, det er fedt se ud over det kæmpe landskab når man er rigtigt højt oppe, det giver alligevel et lille sus i maven, og så gør det ikke noget explosionerne er lidt flade, og detaljegraden lidt lav. Target funktionen er genial, og super nem at bruge, plus det er med til at give spillet en lækkert cinematisk look, nice. Og lyden er også rigtig go, og stemmerne er ikke platte ligesom i 1'eren. Men hvorfor er der ikke rigtigt nogen motorlyd fra ens fly? fordi man ville blive træt af den i længden? Jeg forstår bare ikke, for man bliver jo ikke træt af den i bilspil (bortset fra saints row).
For The Love Of The Game
Bede-xBede-xSkrevet 25/08-07 17:46, rettet 25/08-07 17:47 
Demo: MOH Airborne

Trailer: Blazing Angels 2

Test Drive Unlimited Content: Free Lexus Collection Volume 3

GRAW2 Throwback Pack free

Trailer: Surf's Up
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
PalleJensenPalleJensenSkrevet 26/08-07 15:57 
Puha, MOH Airborne ligner en omgang typisk EA multiplatform-halløj... Det kan selvfølgelig være, at det bliver bedre efterhånden som man sidder med spillet, men jeg tvivler...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
ValkyrieValkyrieSkrevet 26/08-07 22:03 
Så må vi håbe at BiA kan levere varen:O
Well crucify the insincere tonight...
SumezSumezSkrevet 27/08-07 09:16 
PalleJensen>
Darknon>
Blazing angels 2 demoen er faktisk ret fed syntes jeg..
Ja, jeg blev faktisk også lidt overrasket over den... Stadig meget overfladisk, men den var sjov at spille...
1'eren virkede rigtig fed, så det her kunne da godt blive interessant.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 27/08-07 09:18 
PalleJensen>
Puha, MOH Airborne ligner en omgang typisk EA multiplatform-halløj...
I det mindste har de prøvet at pifte det op med noget "nytænkning" denne gang. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PalleJensenPalleJensenSkrevet 27/08-07 09:30 
Sumez>
I det mindste har de prøvet at pifte det op med noget "nytænkning" denne gang. :P

Okay, den "nytænkning" fik jeg så ikke øje på...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
King ChaosKing ChaosSkrevet 27/08-07 09:35 
Man hopper ud med faldskærm? Det første 1½ minut? Blinkede du?
SumezSumezSkrevet 27/08-07 09:43 
Nu har jeg ikke prøvet spillet, men deres trailer udstiller muligheden for at lande hvor som helst på banen og starte kampen derfra, bliver præsenteret som værende nærmest epokegørende(!).

Og det er da ikke fordi, det ikke kan være spændende - men når det kommer fra et EA-spil, må jeg alligevel holde mig skeptisk overfor det innovative i den idé. Derfor må man også gerne holde mit forrige indlæg åbent for en hvis grad af ironi. Men jeg vil prøve spillet, før jeg virkelig kan udtale mig om det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PalleJensenPalleJensenSkrevet 27/08-07 09:48 
King Chaos>
Man hopper ud med faldskærm? Det første 1½ minut? Blinkede du?

Okay, hvis det er "nytænkning", så ja...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 27/08-07 09:52 
Har ikke prøvet demoen men det skulle da give variation at man selv bestemmer hvor man starter banen - eller ?
CoreCoreSkrevet 27/08-07 10:51, rettet 27/08-07 10:51 
Sumez>
- men når det kommer fra et EA-spil, må jeg alligevel holde mig skeptisk overfor det innovative i den idé.

Hold da op, EA er da altid først med de nye idéer. Se bare hvor stolte de er, over at have opfundet muligheden for at høre egen musik (custom soundtrack) i Def Jam: Icon.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KalicolaKalicolaSkrevet 27/08-07 11:47 
airbourne er da et mega fedt spil, jeg ved ikke hvad i piver over :-)

gameplayet er fedt, grafikken er fed, lydene er gode. cool at man kan lande hvor man har lyst, fedt at man kan få weapon skills. styrringen er go, ai'en er go. Der er ikke den der konstante stressende action som der er i call of duty, og det er fedt. Banen er fuldstændig åben, og du kan spille den præcis som du har lyst.

Det er helt sikkert en keeper!
For The Love Of The Game
SumezSumezSkrevet 27/08-07 12:10 
Så vil jeg glæde mig til at prøve demoen
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PalleJensenPalleJensenSkrevet 27/08-07 16:12 
Darknon>
gameplayet er fedt, grafikken er fed, lydene er gode. styrringen er go, ai'en er go.

Er det mon den samme demo vi har spillet??
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
enfenenfenSkrevet 27/08-07 16:17 
Mon ikke det er, men man må jo godt have forskellig mening ;)
What is the Matrix?
KalicolaKalicolaSkrevet 27/08-07 16:37 
ok, det er pc demoen jeg har prøvet, så jeg kan måske ikke lige udtale mig om styrringen til 360. Men den fungerer godt på pc
For The Love Of The Game
5'437 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig