X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sand Kasser


Svar
Per SPer SSkrevet 03/03-03 23:18, rettet 03/03-03 23:40 
DOA Extreme Beach Volleyball blev pludseligt meget bedre da jeg fandt zoom funktionen. Hvilket gameplay, sikken underholdning. Er det bare mig, eller er den eneste dybde i spillet - kavalergangen på figurerne?

Hvor mange af jer skal ud og investere i spillet?
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
NaieraNaieraSkrevet 04/03-03 00:00 
Hold da fast man kunne lave en lang liste over ting 549 kroner kunne bruges bedre på...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 04/03-03 00:24 
Spillet er jo også kendt for den lave stil, det kører. Om end i lidt mindre grad end BM XXX
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 04/03-03 01:48 
Jeg har da i hvert fald lagt billet ind på at lave en anmeldelse af det ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
flottenheimerflottenheimerSkrevet 04/03-03 11:56 
Ikke at EDGE er gud, men da de har givet spillet 8, må der da være en sjat gameplay gemt et eller andet sted.

Jeg skal ihvertfald have det. Hvis ikke for andet, så for at støtte en japansk XBOX udvikler. Flere jap spil er hvad XBOXen (og undertegnede) har brug for.

Meeen, der går nok et par måneder, da jeg lige har bestilt 1 stk. Steel Battalion hos den lokale EB... :-) Nøøøj, hvor jeg glæder mig.
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
RitesRitesSkrevet 04/03-03 12:00 
Jeg så deres Video Review og det fik da overbevist mig om, at jeg ikke skal ha DoAX.

Steel Battalion? Det kommer herhjemme?! Vildt!
Hvor meget skal du så gi' for det?
» a winner is you «
flottenheimerflottenheimerSkrevet 04/03-03 13:24 
Video review? Hvor finder man det?

Steel Battalion er i EBs nyeste A5 katalog. Det er annonceret til 1499,- men de siger at det er en fejl, og at det kommer til at koste 1599,- P.T. er release dagen sat til den 28/3 ...
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
PlaykidPlaykidSkrevet 04/03-03 13:26 
Video Review findes inde på gamespot.com, jeg linkede gerne til den præcise destination, men det er desværre umuligt pga. skolens firewall.
Spiller nu: Halo 3
RitesRitesSkrevet 04/03-03 13:31 
Og kun for GameSpot Complete medlemmer, så vidt jeg ved.
» a winner is you «
PlaykidPlaykidSkrevet 04/03-03 13:37 
Jeps:/
Spiller nu: Halo 3
RitesRitesSkrevet 04/03-03 13:53 
Hvor "ulovligt" er det for mig at downloade den og så give den til andre? ;)
» a winner is you «
SumezSumezSkrevet 04/03-03 13:59, rettet 04/03-03 13:59 
For ulovligt til at det bør tages op her.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RitesRitesSkrevet 04/03-03 14:00 
Fair enough ;)

Ellers er der jo det sjove Besked ikon oppe i hjørnet...
*Fløjter*
» a winner is you «
SaitSaitSkrevet 04/03-03 21:58 
Tjah, de reviews jeg har set får ikke mig til at hoppe op og ned i spænding - så hellere Lotus Challenge når det kommer :D
Playing with boobies every night is a hell of a lot better than looking at ones with 16 million colors.
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 06/03-03 01:12 
Hvor mange af jer skal ud og investere i spillet?

Dukker der en lille kode op til at unlocke et par heftige ting og sager ville jeg opsamle det asap - ellers ikke >;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
JimPPJimPPSkrevet 06/03-03 07:28, rettet 06/03-03 07:29 
Jeg skal vel ud og have det... Har en fornemmelse af, det vil blive praktisk på et eller andet tidspunkt.
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
SolaegSolaegSkrevet 06/03-03 14:58 
Tror ikke, at jeg skal investere i det, men jeg kan godt se hvad du mener Jimpp!
RitesRitesSkrevet 06/03-03 15:01 
Det kan jeg så ikke.

Hvordan fanden kan et spil med mangel på gameplay, der handler om piger i bikini blive praktisk?

Medmindre du har på fornemmelsen at kæresten snart skrider :p
» a winner is you «
SolaegSolaegSkrevet 06/03-03 15:03, rettet 06/03-03 15:05 
Rites >
Medmindre du har på fornemmelsen at kæresten snart skrider :p

You got it!

Ej, har du prøvet spillet siden du kan udtale dig om det? Man kan ikke altid gå efter diverse anmeldelser.

Edit: Kan se, at du har set et video-review af det, men det er jo ikke ligefrem det samme som at prøve spillet...
RitesRitesSkrevet 06/03-03 15:04 
Jeg har læst fire anmeldelser og set GameSpots video review.

Jeg har en nogenlunde fornemmelse af hvordan det er.

Havde oprindeligt planlagt at købe det.
» a winner is you «
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig