X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Slå .NET fra?


Svar
DeluxScanDeluxScanSkrevet 06/11-05 23:57, rettet 06/11-05 23:58 
Jeg har brugt Messenger i lang tid, men her i går pillede jeg lidt ved nogle MSN Grupper, og nu logger min pc mig automatisk på med mit .NET Passport, når jeg tænder den.
Tidligere skulle jeg manuelt starte Messenger og logge på, når jeg var i humør til at snakke md andre. Nu kan jeg ikke skjule mig længere, når jeg ikke gider at høre på alle de idioter, der skriver hele tiden, fordi XP åbenbart bare skriver mig online hele tiden, så snart systemet kører. BELASTENDE! Hvordan slår jeg den automatiske .NET logon fra?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
HeroldHeroldSkrevet 07/11-05 00:01 
Jeg må indrømme at jeg ikke lige kan huske hvor man slår det fra - selvom jeg har gjort det flere gange. Jeg ved dog at du kan slå det til, så du altid vises som offline i de nyere udgaver af Messenger - Har du overvejet at opgradere, eller kører du allerede den nyeste udgave?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DeluxScanDeluxScanSkrevet 07/11-05 00:03 
Jeg kører med nyeste udgave (Og der kan jeg sagtens køre offline), men jeg har slet ikke Messenger kørende - og alligevel er jeg åbenbart online for alle andre...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
HeroldHeroldSkrevet 07/11-05 00:06 
Den er svær at se sig klog på - jeg har dog været ude for at der har været to instanser af messenger på den samme computer. Den nye man selv installerer, og den gamle, der ligger på maskinen, når XP installeres - det kan være det er den der kører. Du kan sikkert finde den et sted i Start -> Programmer.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DeluxScanDeluxScanSkrevet 07/11-05 00:09 
Hmm, ja, det er da muligt. Bare belastende, at XP's Messenger åbenbart kører uden at være repræsenteret af et ikon i proceslinien.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
WehnerWehnerSkrevet 07/11-05 00:31 
Hop en tur herover, hvor KTC forklarer mig og andre n00bs, hvordan man fjerner den usynlige Messenger.

Jeg er dog ikke 100% sikker på, at det er samme problem, men det kunne sagtens være det.

Samme problem?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 07/11-05 00:56 
Man kunne jo også bare begynde at bruge "Google Talk" istedet - ned med kapitalismen (sagde den håbløst spil-narkomaniserede 20-årige, der vil gøre alt for et eksemplar af ICO Limited Edition).
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
DeluxScanDeluxScanSkrevet 07/11-05 07:56 
Wehner>
Hop en tur herover, hvor KTC forklarer mig og andre n00bs, hvordan man fjerner den usynlige Messenger.

Præcis det! Takker!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KTCKTCSkrevet 07/11-05 18:42 
No problem kan jeg vel godt tillade mig at sige, så ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig