X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Battlefield 2


Svar
DeluxScanDeluxScanSkrevet 04/10-05 10:34, rettet 04/10-05 10:36 
Nu blev jeg - til min og andres store fortrydelse - snydt for Battlefield til Xbox. Men heldigvis ser det ud til, at EA har hørt vore bønner på 360'eren, for her kommer Battlefield 2. Det spil er som skabt til en konsol med Live, og jeg tror det bliver en af de titler, jeg bliver ved med at spille. Lidt ligesom Castle Wolfenstein.

Andre, der glæder sig til, at gemme sig bag hushjørner i Abrams-tank og lege Oddball på slagmarken. Jeg kan personligt ikke vente. Tror helt sikkert, det bliver en fantastisk succes!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
HeroldHeroldSkrevet 04/10-05 10:41 
Jeg har været skeptisk mht. de andre konsoller, men der er ingen tvivl om at Xbox 360 kan trække et monster af den størrelse. :) Jeg håber den adskiller sig væsentlig fra pc-udgaven, så der er nyt at komme efter.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 04/10-05 10:46 
Jeg glæder mig også meget til det.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
lightyear dklightyear dkSkrevet 04/10-05 10:49 
Battlefield 2 modern combat til xbox ser også meget sjovt ud.
are you CHICKEN?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig