X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Udskiftning af ikon


Svar
SideshowSideshowSkrevet 03/03-03 17:13 
Det lader til at et ikon som før har været brugt, heller ikke kan benyttes når det opsiges. Jeg fortrød lige et ikon-skift, men kunne så ikke finde det gamle igen. Det kan umuligt være fordi, det er blevet opsnappet i mellemtiden. Så lang tid gik der heller ikke. =)

Så vil jeg ellers have lov, at udtrykke min glæde over dette nye forum. Jeg synes ganske enkelt det er fantastisk. En flot hyldest til hjernen bag herfra. Jeg skal selvfølgelig nok være ude med kosten, hvis jeg falder over andre ting, som der kan brokkes over.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
SideshowSideshowSkrevet 03/03-03 17:16 
Beklager. Jeg svarer jo selv på mit spørgsmål.

Så lang tid gik der heller ikke. Nej, man skulle nemlig bare vente lidt. =)
>>There's only Juan Pablo Angel<<
RJKRJKSkrevet 03/03-03 17:16 
Restless Eyes >
Det lader til at et ikon som før har været brugt, heller ikke kan benyttes når det opsiges.

Det tror og mener jeg bestemt ikke ;) Du må have været uheldig på en eller anden måde - fx ved at trykke back eller med cache i din browser, så du loadede ikonvælgeren, hvor du havde det andet ikon.

Jeg fortrød lige et ikon-skift, men kunne så ikke finde det gamle igen.

Det var det fra Shadowman 2, ikke? Det er der i hvert fald nu.

Så vil jeg ellers have lov, at udtrykke min glæde over dette nye forum.

Så må jeg vel have lov at sige tak :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 03/03-03 17:17 
Restless Eyes >
Beklager. Jeg svarer jo selv på mit spørgsmål.

Det er jo også meget nemmere :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig