X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gode action rpg spil?


Svar
MusicManMusicManSkrevet 01/06-05 15:33 
er der nogle herinde der kan anbefale nogle gode action rpg spil til Super Nintendo? :)

tak på forhånd! ;)
RJKRJKSkrevet 01/06-05 15:45 
Secret Of Mana, helt klart.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WehnerWehnerSkrevet 01/06-05 15:50 
Enig. Jeg kunne også godt lide Brain Lord og Soul Blazer.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HankyHankySkrevet 01/06-05 15:53, rettet 01/06-05 20:32 
Udover dem der er nævnt, så også Illusion of Gaia/Time.
Iøvrigt mener jeg det er en efterfølger til Soul Blazer (?)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
RJKRJKSkrevet 01/06-05 15:57 
Ja, og Terranigma er så det sidste. Men de er altså ikke på niveau med Secret Of Mana.

Link...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoChronoSkrevet 01/06-05 16:36 
Secret Of Evermore kunne jeg godt lide. Ikke helt på højde med Secret Of Mana, udover musikken som er mindst lige så god.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Michael_Michael_Skrevet 01/06-05 17:12, rettet 01/06-05 17:12 
Legend of Zelda: A link to the Past ;)
JAAJAASkrevet 01/06-05 17:58 
Bare så du har lidt flere meninger at vælge udfra:

Secret of Mana
Terranigma
Link to The Past
MarcusMarcusSkrevet 01/06-05 18:36, rettet 01/06-05 18:40 
Illusion of Time/Gaia vil jeg også anbefale. Og derimod fraråde Soul Blazer, som jeg synes har en fin historie, men er utroligt uudfordrende og har et ret ensformigt gameplay.

A link to the past er rigtig godt.
TweelTweelSkrevet 01/06-05 21:10, rettet 01/06-05 21:10 
Link to the Past er dog mere action adventure end action rpg... Fantastisk spil (selv om jeg syntes det er knapt så godt i dag), men ikke specielt rpg agtigt.
"The planet Orrere is mildly notable for Killer Ortibece Gargle Blasters" - Elite
AzzkikrAzzkikrSkrevet 02/06-05 00:40 
udover dem der er nævnt så Lagoon :)

ustyrligt ringe spil, svært og meget fustrende, hvilket faktisk kan gøre det ganske sjovt hvis man ellers kan se humoristisk på det, og ikke har alt for dårlige nerver :p
Bede-xBede-xSkrevet 02/06-05 00:59 
Lagoon er uhyre ringe. Alligevel gennemførte jeg det. Jeg må have haft for meget tid :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
AzzkikrAzzkikrSkrevet 02/06-05 01:11, rettet 02/06-05 01:12 
Bede-x>
Lagoon er uhyre ringe. Alligevel gennemførte jeg det. Jeg må have haft for meget tid :)

hehe, well det sjove var i sin tid, at en kammerat jeg havde ville have mig til at købe spillet istedet for at købe super metroid 2 dage efter, endte dog med jeg ventede og købte metroid istedet hvor så min kammerat købte lagoon. kunne jeg så kun grine vildt over han gav 700kr for lagoon troende det var et genialt spil, og jeg fik metroid istedet, griner faktisk lidt endnu den dag idag.

det sjove i lagoon et ikke mindst en af de sidste bosser der teleporter rundt og skyder, jeg tror jeg døde 500 gange til den og ødelagde 3 gamepads, det var vildt :P
ChronoChronoSkrevet 02/06-05 07:56 
Bede-x>
Lagoon er uhyre ringe. Alligevel gennemførte jeg det. Jeg må have haft for meget tid :)

Meget imponerende! Jeg har ikke haft en dårligere rpg-oplevelse end jeg havde med Lagoon - i de få timer jeg spillede det. Spillets dungoens er elendigt designede, kæmpe store og helt umulige at finde rundt i. Utroligt at du har gennemført det.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 02/06-05 08:50, rettet 02/06-05 08:51 
Ys 3 findes (blandt andet) til SNES. Det er et rigtig godt action RPG, med platform gameplay.

Og har man sagt Secret of Mana (Seiken Densetsu 2), må man også sige Seiken Densetsu 3. Det er selvfølgelig lidt problematisk at det kun er på japansk, men det er stadig godt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig