X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Navnet på gyseren er?


Svar
ThealmightyThealmightySkrevet 20/04-05 15:46, rettet 20/04-05 15:47 
Okay, altså. Mange har sikkert delte meninger om hvorvidt filmen er uhyggelig, men jeg mener selv at det er den uhyggeligste jeg længe har set. Så vil gerne ha' navnet på den af vide.

Filmen handler om nogle fyre som skal renovere et gammelt forladt sindssygehospital. (tror jeg nok) Og den ene af dem finder nogle gamle bånd (optagelser fra samtaler mellem patienter og læger) som han lytter meget igennem. Derefter begynder der at ske mærkelige ting, og en af mændene forsvinder, efter at have fundet en masse penge og ejendele i en mur, som tilhørte de tidligere patienter.

Håber I kan hjælpe.
SonicSonicSkrevet 20/04-05 15:47 
Det er Dødens Hospital, eller bedre kendt som "Session 9" på engelsk :) En af de bedre psyko-thrillers :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
ThealmightyThealmightySkrevet 20/04-05 15:48 
Arh okay :). Er det den hvor der også står sådan en stol for enden af en gang som de ikke tør gå hen til?
SonicSonicSkrevet 20/04-05 15:50 
Jepper, det er den hvor et par gutter skal rive aspest ned på et forladt sindsyg hospital. Gruppelederen bliver derpå selv sindsyg, og slagter alle hans ansatte... kanon film :)

Klik mig
Parental Advisory: Explicit Lyrics
ThealmightyThealmightySkrevet 20/04-05 15:50 
Så siger jeg mange tak. Dejligt at man altid kan regne med nogen herinde fra :P
HyakotakeHyakotakeSkrevet 20/04-05 18:25 
Tja, om man kan regne med folks holdninger er så en anden sag. :-)

Jeg var godt nok skuffet over filmen, men jeg skal have den set igen for at finde ud af, om det virkelig stod så skidt til.

Der var mange irritationsmomenter; f.eks. (uden at spoile) tager de sig ufattelig god tid til at lege med båndoptagere, trods det, at de har et umenneskeligt tidspres over sig.
silverstarsilverstarSkrevet 20/04-05 22:10 
Der er et højst interessant link til et site, der beskriver Danvers insane asylum på imdb-boardet. Guf for urban exploration, hvis man er til den slags:
http://www.danversstateinsaneasylum.com/home.html
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
King ChaosKing ChaosSkrevet 20/04-05 22:18 
Hey, måske kan jeg så også få hjælp... nej, ikke på et asylum, men en gyser jeg har set for nogen år siden:

Den starter med at den her ejendomsmægler vågner om morgenen og tager så ud til det her hus, hvor der så er nogen mennesker samlet. Han knækker så stangen(?) på sine briller.Og han er derefter sikker på at der sker noget grimt. Jeg tror resten af filmen er en række små-historier fortalt af de forskellige mennesker på stedet. Nogen bud? Det kan være en gammel Hammer-horror.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig