X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

DVD rack, hvor?


Svar
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 28/03-05 21:53, rettet 28/03-05 21:55 
Ja samlingen af spil vokser og vokser, så der er snart brug for mere plads. Har søgt en hel del på nettet, men jeg syntes kun at kunne finde noget meget dyrt, eller noget grimt ståltråds halløjsa.

Forslag til hvor man kan købe et godt solidt og robust DVD rack, til ikke alt for mange penge (ved godt pris og kvalitet hænger meget sammen, men det må da kunne gøres ordentligt for under 1000 kr.) søges.

Giver lige et link til hvad jeg syntes ser interessant ud, omend hvor dyrt det er!

Stor, firkantet og SORT!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
NumbedNumbedSkrevet 29/03-05 16:36 
wow, den er cool den du har fundet dig dér...
Hvis du bor i CPH området ved jeg at TP sælger pæne sorte neutrale raks.. kan ikke huske detaljerne om dem, men de koster vistnok en hund styks..
I love Deadlines - I love the wooshing sound they make as they go by...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 29/03-05 19:33, rettet 29/03-05 19:33 
De har den vist ikke lige på deres side, men tror jeg har set dem på billeder fra Core's samling!

Ja den er lækker nok den store sorte, den koster bare omkring de 3500 kr. med fragt og det hele, hvilket jeg nok ikke lige har tænkt mig at give, selvom nogle af de racks som HI-FI Klubben sælger også ligger deromkring.

Jeg fandt det her efter jeg postede igår. Kunne være fedt med sådan tre ved siden af hinanden.

Den er lang, og kan drejes!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig