X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Downtime


Svar Sortering
RJKRJKSkrevet 19/03-05 14:59 
For serverkonfiguration er vi nede i løbet af eftermiddagen. Forventet tid: ca. 15.45-17.30.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
189 emne(r).
« < 1 2 3 4

Svar Sortering
dRxLdRxLSkrevet 12/02-21 18:11 
PR: har ikke været så god i dag pga. udløbet certifikat, hvilket er min fejl.

Jeg bliver ved med at sige til mig selv at jeg får sat automatisering af fornyelsen op inden næste udløb...
Nå men nu har jeg indtil 13 maj, 2021...

Jeg beklager mange gange.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NaieraNaieraSkrevet 12/02-21 18:18 
Fy for satan ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 10/09-21 21:33, rettet 10/09-21 21:34 
Der har været et nedbrud i søndags, og vi mangler stadig diverse løse ender, før tingene kører som normalt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 01/12-21 18:06 
Vi har været ramt af større strømnedbrud ifm. snestormen i Nordjylland.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
DunwichDunwichSkrevet 05/01-22 11:03 
Er der bøvl med jeres certifikat on and off? Safari på min Mac, fortæller mig, at siden ikke er sikker osv.
RJKRJKSkrevet 05/01-22 11:22 
Det var galt det meste af dagen i går, men skulle være løst fra i aftes.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 05/01-22 13:42 
Det var mig der ikke havde styr på det certifikat. Beklager at det endnu ikke bare kører som et cron-job.

Det hjælper ikke at vi er på ski ferie og jeg derfor først blev opmærksom på det sent i går aftes.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/01-22 19:37 
Jeg synes siden er nede stort set hver eneste dag i et par timer, og det har været sådan de sidste uger. De sidste ca 10min har man ikke kunne komme ind. Hverken på min fiberforbindelse eller 4g fra telefonen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
RJKRJKSkrevet 08/01-22 22:03 
Det er korrekt. Der er et uidentificeret problem på serveren. Der arbejdes på en løsning.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/01-22 22:07 
Okay :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/04-22 13:02 
Noget nyt?
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 22/04-22 16:16, rettet 22/04-22 16:18 
Den hænger på mig, og jeg har været alt for travl de sidste måneder. Det beklager jeg, men jeg har ikke mulighed for at prioritere playright arbejde lige nu.

Jeg håber at det ændrer sig meget snart, så jeg kan få gjort noget ved playright serveren.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/04-22 16:17 
Det er okay ville bare høre status :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 04/07-22 03:36 
Certifikatet er udløbet.
dRxLdRxLSkrevet 04/07-22 08:55 
Ja, det er mig igen.

Nu var jeg ellers endeligt blevet rimeligt god til det, men gratisdns har solgt til one.com og den automatisering jeg havde til at fungere i gratisdns.dk virker desværre ikke med one.com. Jeg får det lavet manuelt ASAP.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 14/10-22 22:05 
Efter planen har vi nedetid søndag 16. oktober og torsdag 20. oktober i forbindelse med henholdsvis opdatering af server og udskiftning af strømtilgang.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 16/10-22 12:55 
For at begrænse nedetiden kører Playright på en midlertidig server indtil vi er klar til at skifte tilbage til den opgraderede server. Dette skifte er lige foretaget. Så ikke mere nedetid i dag.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 20/10-22 07:42 
Og det er så i dag, at vi forventer en længere nedetid.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 20/10-22 14:53 
Og så er vi tilbage på ny strøm.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 25/10-22 11:45 
Og så er P:R migreret tilbage på den opgraderede server.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/10-22 11:52 
Betyder det at problemet med nedetider hver dag endelig er løst? :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 25/10-22 11:56 
Ja.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/10-22 12:09 
Dejligt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 13/12-22 21:46 
Jeg synes der har været utroligt mange pludselige uventede nedetider siden forrige indlæg.
Er der obs på hvad der evt. forårsager dem, eller er det noget vi ser gennem fingrene med? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 13/12-22 22:26 
Jeg skal fysisk ind og genstarte løbende, så, nej, det bliver ikke ignoreret :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 03/01-23 15:37 
Og der er lidt (mere end normalt) nedetid i dag og måske de kommende dage i forbindelse med flytning af server etc. til rackskab.

(og i forbindelse med strømafbrydelser, når jeg finder gamle ledninger i væggene, hvor isoleringen er gået i opløsning, og derfor kortslutter...)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 08/02-23 14:49 
Der var noget nedetid her til eftermiddag ifm. eftersøgning af fejlstrøm.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 09/02-23 10:12 
Det virker også som om at hele P:R bliver erstattet af en blank HTML side omtrent hver eneste formiddag? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 09/02-23 12:23 
Det er vist kun sket tre gange, men ja. Det er MySQL-serveren, der dør.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 10/02-23 10:41 
Det har være hver morgen i i hvert fald de seneste dage, inkl. i dag. Tror ikke kun det er min egen computer, der laver ballade?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 10/02-23 10:47 
Ja, det var også i dag, og så dermed vist fire gange nu. Jeg har indsat en automatisk genstart af MySQL.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 10/02-23 11:33 
Tak :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 13/02-23 10:04 
Så må det være mindst fem nu :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 13/02-23 10:07 
Naej, i dag var serveren gået kold, så den ikke kunne genstarte MySQL :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 10/03-23 14:50 
Problemerne er ikke forsvundet, men markant reducerede over den sidste tid.

I dag kommer dog lidt planlagt nedetid ifm. ændret strømopsætning.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 25/03-23 14:41 
Der har været korruption i databasen fredag morgen. Alle filer skulle nu være kopieret rundt, og der er umiddelbart ingen datatab, men ting kan fungere lidt anderledes. Meld gerne ind per besked, hvis der opleves noget mystisk eller forkert.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 02/11-23 13:13 
Og det samme igen:

Der har været korruption i databasen torsdag morgen. Alle filer skulle nu være kopieret rundt, og der er umiddelbart ingen datatab. Meld gerne ind per besked, hvis der opleves noget mystisk eller forkert.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 16/01 12:57 
Så er det ved at være den tid på året igen hvor SSL-certifikatet udløber :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 11/03 15:01 
Der har været noget database-korruption i formiddags, og data er indtil videre genindhentet fra backup fra i morges. Forhåbentligt er der ikke noget væsentligt, der er gået tabt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
189 emne(r).
« < 1 2 3 4

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig