X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

star wars battlefront overrasker


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 25/10-04 10:17 
Jeg brugte det meste af dagen igår på at spille star wars battlefront til pc.

Jeg havde ikke forventet ret meget af spillet, da ign sagde at det var godt, men plaget af en masse irriterende ting, og dårlig ballance af spillet. Jeg blev meget overrasket da jeg endelig spillede det, og var fuldstændig ligeglad med irriterende fejl og dårlig ballance. Spillet oser af star wars, og giver den langt mere gas end battlefield (spillene). Og for en gangs skyld er der 4 factions man kan spille med, inklusiv the clone army, som rent faktisk er ret cool at spille med. Man kan tilmed spille med de der robotter som komme rullende fra episode 1, de er totalt seje...

Lyden er fed, grafiken er fed, døds animationerne stinker, men who cares, der er bare dømt star wars, og det er for fedt.

Der er små ting som spillet mangler efter min mening, som f.eks ragdoll effekt i stedet for lamme animationer, røgen fra eksplosioner burde hænge længere i luften... Og hvorfor kan man ikke være jedi knight? Men de her ting kan man let se henover, når alt andet er så lækkert.

Af det jeg så af x-box udgaven i troldspejlet, ser det ud til at der er langt mere gas på pc udgaven, flere characters, mere krig, bare lidt mere af det hele... men jeg kan tage fejl..

Er man til starwars kan spillet anbefales, hvis man ikke bryder sig om det, så bryder man sig ikke om starwars.

andre som har erfaringer med spillet? hvad syntes i?
For The Love Of The Game
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/10-04 10:21 
Darknon>
Og hvorfor kan man ikke være jedi knight?

Fordi spillet er et FPS spil...
Spiller nu: Phantasy Star IV
KalicolaKalicolaSkrevet 25/10-04 10:24 
man kan også spille det i 3rd person view, og det fungerer lige så perfect som 1st person view, og det fungerede også perfekt i jedi academi.. så ingen undskyldninger der.
For The Love Of The Game
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/10-04 10:34 
Det er jo nok fordi de ikke ville lave et nyt Jedi Academy spil.
Personligt mener jeg ikke det gør noget...
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 25/10-04 10:45 
Det er ikke udviklernes vision, at man skal spille Jedi. OG det forstår jeg fuldt ud, for det fede ved spillet er netop, at man er fodtudse. Welcome to the infantry my son...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KalicolaKalicolaSkrevet 25/10-04 11:00 
det kan der måske være noget om, men lad nu den jedi ligge.. spillet er stadig for vildt...

Jeg fik en lille åbenbaring da jeg spillede det. Jeg syntes at de der anmeldere, de er alt for hårde ved mange spil. de får jo også bare det ene spil efter det andet, og kan tillade sig det, når de nu har så mange spil de skal spille.. Men os andre dødelige, som ikke bare får spil kastet i hovedet. Vi værdsætter spillene mere end anmelderene. men fordi vi læser deres anmeldelser, så springer vi måske nogle spil over, som vi selv ville syntes var rimeligt fede... Den oplevelse har jeg lige fået med battlefront...

Det samme kunne jeg forstille mig med KUF, folk beklager over en dårlig strategi del i spillet. Men ærligt talt, så ringe kan det formodentligt ikke gøre spillet. Det er noget pjat, og de skal holde op med det.
For The Love Of The Game
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/10-04 11:11 
KUF har da fået ret flotte anmeldelser.

Link...
Spiller nu: Phantasy Star IV
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 25/10-04 12:23, rettet 25/10-04 12:49 
[EDIT]
måske kunne vi få en moderator til at flytte denne del af diskussionen til et andet emne?




for at gå offtopic, så er jeg selv ret skuffet over KUF, da jeg så det som et spil, med meget potentiale, men det virker forældet og tungt.. action delen er slet ikks så glat, som man kunne ønske sig.
By the power of Grayskull!
HulleHulleSkrevet 25/10-04 12:25 
Har du prøvet det?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
PalleJensenPalleJensenSkrevet 25/10-04 12:31 
Han har ret Martin, det er en lidt tynd omgang...

KUF anmeldelse
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HulleHulleSkrevet 25/10-04 12:40 
Din anmeldelse virker da meget positiv. Jo mere jeg læser, des mere ser jeg frem til det spil.

Kaotiske kampe. En slagmark med hundredevis af folk der tørner sammen, kan da ikke være andet end kaotisk :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 25/10-04 12:45, rettet 25/10-04 12:48 
Det er ikke så kaotisk.. det eneste der er kaotisk er grafikken, Der er seriøst er bagefter. Det bedste eksempel er nok at det hele er grynet og alle figurene virker utroværdige, så muligheden for at leve sig ind i spillet er meget lille, det gør jo bare at det har en kortere levetid..

hvis man ser en flok orker stå og vente vil de sveje som andre levende væsener, men de gør det i takt. Det gør bare de ser åndsvage, animeret og utroværdige ud. det samme gælder alle andre regimenter.

så i forhold til så mange af de andre power udgivelser, der har været her på det sidste, er dette spil helt sikkert et, af dem der kan vente med at blive købt, indtil der kommer ne stille periode.
By the power of Grayskull!
KalicolaKalicolaSkrevet 25/10-04 13:36 
undskyld... snakker vi ikke om battlefront her?
For The Love Of The Game
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 25/10-04 13:41 
nej om Kingdom under fire. og sorry... som sagt så er det lidt offtopic
By the power of Grayskull!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/10-04 20:22, rettet 25/10-04 20:28 
Nå back to topic...

SW: Battlefront er dælme også lækkert. Da jeg spillede det første gang på Endor var jeg ved at tabe kæben. Syns det var det vildeste at fise rundt på en speeder mellem de mange treer.

Men det som indtil nu har irriteret mig mest må være det, at selvom man slår auto-aim fra (og det gør man jo...) så oplever jeg stadig at jeg bliver tvunget til højre eller venstre :/

Men ellers er det kanon!

EDIT: Jeg snakker Xbox versionen :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 25/10-04 21:17 
det føler jeg slet ikke! jeg syntes det kører fint..
By the power of Grayskull!
WehnerWehnerSkrevet 25/10-04 21:19 
Jeg kan også godt lide Battlefront og vil gerne være med til at spille Live, hvis der bliver arrangeret noget på et tidspunkt...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KeenKeenSkrevet 25/10-04 23:00, rettet 25/10-04 23:17 
Konsolkongen>
Men det som indtil nu har irriteret mig mest må være det, at selvom man slår auto-aim fra (og det gør man jo...) så oplever jeg stadig at jeg bliver tvunget til højre eller venstre :/

ThunderBitch>
det føler jeg slet ikke! jeg syntes det kører fint...

Samme her! Jeg har overhovedet ikke oplevet at blive "tvunget" til nogen sider
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/10-04 23:09 
Hvem af os gir du ret?

Desuden mener jeg at det er plat at analog følsomheden ikke kan sættes til mere end 10 :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
KeenKeenSkrevet 25/10-04 23:17 
Rettet...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/10-04 23:18 
Du kunne også bare lade værre med at quote mig ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/10-04 00:35 
Ang. Auto-aim så fatter jeg ikke, at i ikke er plaget af det. Vi (mig og en ven) HAR slået det fra. Men han brokkede sig også over at det stadig var der.

Det sker konstant!
Spiller nu: Phantasy Star IV
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 26/10-04 07:26 
det lyder som om i ikke har slået det fra. kan ikke lige huske om man skal, men kunne det tænkes, at du bare ikke har accepteret instillingerne efter du har ændret dem?
By the power of Grayskull!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/10-04 11:46 
Jeg har tjekket ca 10 gange :)

Og JA jeg kender godt forskellen på ON og OFF ;p
Spiller nu: Phantasy Star IV
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 31/01-05 00:18 
Hvordan er oneplayer delen? For alle os der ingen venner har?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/01-05 00:30 
Den er træls. Tænk på det som en gang multiplayer, men mod bots. Der er også noget med at erobre galaxer, men gameplayet var det samme.
Jeg skal ikke kunne sige, om der er mere i det. Det er lang tid siden jeg spillede det, det blir faktisk ret hurtigt kedeligt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 31/01-05 00:35, rettet 31/01-05 00:36 
Jeg kunne nu godt lide oneplayer-delen. Men de fleste er uenige med med, hvad den angår. Noget af det bedste Star Wars jeg har spillet. Hvilket ikke nødvendigvis siger SÅ meget.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
jaesjaesSkrevet 31/01-05 00:37 
Born2Play:

Hvis du kan vente til marts så køb evt. Star Wars: Republic Commando. Demoen er i hvertfald ganske fed :)

http://www.tothegame.com/game.asp?id=2716
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig