X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nicholas Cage = Skeletor


Svar
Wired NickyWired NickySkrevet 15/10-04 17:21 
Usandsynligt eller bare dumt?

He-man the movie
Lunch is for wimps.
dchangdchangSkrevet 15/10-04 17:23 
OMG, hvor kikset. Det er da bare dømt til at gå galt. Og så med John Woo. Det er da bare for griner.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
HardballerHardballerSkrevet 15/10-04 17:24 
Hvorfor?
Han ligner da en eller anden wanna_be_tough_zombie..

Han er da grim nok til det :D
SideshowSideshowSkrevet 15/10-04 17:29 
Hvorfor er overskriften He-Man går til filmen?

Den er sgu da blevet filmatiseret før med Dolph Lundgren i hovedrollen.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
dchangdchangSkrevet 15/10-04 17:31 
Så kan man jo diskutere om optagelser med Dolph Lundgren går under betegnelsen film. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
DizzyDizzySkrevet 15/10-04 18:07 
Så mangler vi bare at Kevin Costner skal spille He-Man ;-) eler Tom Cruise....så må man håbe de sætter brækposer op i biografen
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
JmogJmogSkrevet 15/10-04 18:59 
Hvis det skal være bare en lille smule i nærheden af tegnefilmene skal He-Man spilles et et pænt stort brød. The Rock eller lignende. De andre er alt for små.
HeroldHeroldSkrevet 15/10-04 19:04 
Njarh - Heman er ikke mørk i huden. Det ville ødelægge det lidt. Det svarer lidt til at Kingpin ville blive spillet af en sort mand. Ellers at CatWoman skifter navn, hives ud af Batman-universet, og spilles af fx Halle Berry.


Hov vent... :/
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
The DaneThe DaneSkrevet 15/10-04 19:20, rettet 15/10-04 19:22 
Hellere en person som ikke ligner helt 100% end en person, som ikke er god i rollen. Ang. Keglekongen var den eneste forskel at han var sort - jeg vil så ikke udtale mig om "catwoman", da jeg ikke har set den (og ikke har lyst til det).

Hvorvidt "The Rock" så kunne tage rollen er så op til diskution.

Ang. Cage, så skal han nok undergå ekstreme lag makeup eller computer renovering før det rigtige resultat kommer frem.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
3of193of19Skrevet 15/10-04 19:48, rettet 15/10-04 19:50 
Jason Lewis som He-Man... hmmm...
Har på fornemmelsen at det stilmæssigt kommer nærmere "The New Adventures of He-Man", eller hvad den der spin-off i fremtiden nu hedder.
Er glad for de ikke går med det super overgearede muskel look fra den oprindelige produktlinie, de bliver nok svært at finde en der ser sådan ud der faktisk også kan spille ordentligt.
Så vil jeg også håbe de går med kort hår for Jason Lewis, han ligner mere "She-Man" med langt hår :) (tryk "back" på linket for at se et billede med Jason med kort hår; mums ;-)

Jason Lewis vodka reklame (næsten-nøgenbillede)
dchangdchangSkrevet 15/10-04 19:51 
Har han ikke været med i Sex & The City?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
3of193of19Skrevet 15/10-04 19:54 
Jo. Og Beverly Hills tror jeg.
GreaseballGreaseballSkrevet 15/10-04 21:02, rettet 15/10-04 21:03 
Var og er stadig fan af de gamle serier fra 80´erne, som sælger godt på DVD for tiden.
Har dog ikke set nogen af de nyer tegnefilm. Hvad kanal sendes de på??

De gamle 80´er afsnit på DVD
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 15/10-04 21:35 
spørgsmålet er om prins adam bliver skildret som bøsse i denne film, eller?
By the power of Grayskull!
JmogJmogSkrevet 15/10-04 21:56 
Blev han da det i de nogen af de andre filmatiseringer?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig