X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fable - Hvor kan det købes billigt?


Svar
ThealmightyThealmightySkrevet 08/10-04 15:19 
LEder efter et sted / hjemmeside hvor fable kan købes billigt og hvor der er hurtig levering svar hurtigt tak.
WehnerWehnerSkrevet 08/10-04 15:22 
Der er nok grænser for, hvor billigt det kan fås allerede, men på www.play.com koster det £33 inkl. levering, hvilket er ca. 375,-
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SideshowSideshowSkrevet 08/10-04 15:42 
£33 hos...

Gameplay
>>There's only Juan Pablo Angel<<
psychomantispsychomantisSkrevet 08/10-04 16:28, rettet 08/10-04 16:31 
Jeg kan anbefale Videogamesplus.ca der koster det kun 28.26 £, og jeg fik mit efter 4 dage. Det er NTSC udgaven men det er regionsfrit og kan derfor også køre på PAL maskiner.

Køb det her
JuggernautJuggernautSkrevet 08/10-04 18:28 
Spillet er desværre overraskende kort. Havde nok for høje forventninger :(
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
StriferStriferSkrevet 08/10-04 18:43 
Du kan gøre det kort, hvis du hopper fra A til B hele tiden. Hvis du klarer alt og går rigtigt i dybden, får spillet en levetid på 40+ timer.
XBL Gamertag: ZeNtiX
psychomantispsychomantisSkrevet 08/10-04 18:48, rettet 08/10-04 18:49 
Tjah har selv lige gennemført main questen, samt en del side missioner og luret rundt forskellige steder samt skaffet en kone på ca. 12 timer. Nu mangler jeg at spille efter hovedhistorien for at se hvordan DET er. Desuden regner jeg med at spille det igennem en gang mere og være en ultimativ bad guy. Alt i alt synes jeg man får meget for pengene da man er suverænt underholdt konstant undervejs. Elsker atmosfæren og den konsistente grafiske verden det foregår i. At løbe igennem den mørke skov blandt ruiner og gamle statuer mens man nakker balverines fåes næppe bedre lige for tiden for en gammel tabletop-rollespiller og sucker for dark fantasy som mig :-)

EDIT: Har slet ikke gået efter sølvnøgler eller talende døre. Endnu...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig