X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

P:R 4.2


Svar
CronossCronossSkrevet 07/09-04 18:34, rettet 07/09-04 20:06 
Så er det tid igen!
Play:Right afholder konsoltræf, og alle er inviteret. Træffet afholdes ligesom sidste gang i Århus, nærmere bestemt i Risskov på Jellebakkeskolen.
Stemningen omkring lokalerne var gode, så vi har valgt at gentage succesen, og håber denne gang at se endnu flere glade konsolspillere.

Reglerne er ganske simple: Pas på tingene!
Der er køkken, men de... Se hele indlægget


P:R 4.2
64 emne(r).
1 2 > »

Svar
CronossCronossSkrevet 07/09-04 18:34, rettet 07/09-04 20:06 
Så er det tid igen!
Play:Right afholder konsoltræf, og alle er inviteret. Træffet afholdes ligesom sidste gang i Århus, nærmere bestemt i Risskov på Jellebakkeskolen.
Stemningen omkring lokalerne var gode, så vi har valgt at gentage succesen, og håber denne gang at se endnu flere glade konsolspillere.

Reglerne er ganske simple: Pas på tingene!
Der er køkken, men dette kan ikke bruges uden tilladelse fra ansvarshavende -> Cronoss.

Der er mulighed for bad, selvom førnævnte så vidt han husker er ganske sikker på at han var den eneste som benyttede sig at dette ;)

Mad kan købes i nærliggende supermarkeder, eller ved diverse pizzariaer og grills.

Denne gang vil vi dog gerne udspecificere at DER SKAL RYDDES OP! Sidste gang var der simpelthen for svinet, og derfor skal folk rydde bedre op efter sig selv.

Derudover skal Konsolkongen heller ikke tænde for en gasovn, for derefter at forlade denne i flere timer ;)

Datoen er fastlagt. Det kan ikke være anderledes, og det er en smule ærgeligt. Lokalerne kunne bare ikke udlejes på andre tidspunkter end: D. 29-31 Oktober.

Tilmelding foregår via nedenstående link.

Prisen for hele weekenden er 50 kr.

Mvh. Play:Rights moderatorstab.

P:R 4.2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/09-04 18:42 
Cronoss>
Derudover skal Konsolkongen heller ikke tænde for en gasovn, for derefter at forlade denne i flere timer ;)

Det var ikke mig der tændte den, den gik jo på tur.
Desuden er jeg vandt til at min egen slukker af sig selv :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
PlaykidPlaykidSkrevet 07/09-04 18:51, rettet 07/09-04 18:51 
lol:D
Svjh. havde Wagner vist også en god omgang gang held med at lave Pizza;)
Spiller nu: Halo 3
quadquadSkrevet 07/09-04 18:53 
Det blev en glimrende pizza, men som notat; jeg slukkede selvfølgelig ovnen efter mig ;)
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 07/09-04 18:54 
hvordan med skærme/ tv'er? er der nogle eller hvordan.. Jeg mener er der mulighed for noget transport, bare fra Århus af?
By the power of Grayskull!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/09-04 18:58 
Vi tog bare en bus fra tog-stationen. Hvis jeg husker rigtigt kostede den 17,-
Spiller nu: Phantasy Star IV
quadquadSkrevet 07/09-04 19:03 
Medmindre man ikke forstår jydernes bus-betalings-mekanisme, og derfor kører gratis derovre.
CoreCoreSkrevet 07/09-04 19:06 
Tilmelding og betaling inden d. ?/?-0?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
CronossCronossSkrevet 07/09-04 19:08 
Tilmelding: Indtil der ikke er flere pladser. Vi lukker af når vi synes der er overfyldt.

Betaling: Ved indgangen.

Transport: Bus eller egen bil. Bussen holder 500 meter fra lokalerne.
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 07/09-04 19:44 
det er stadigt ret nedtur, med et stort tv....
By the power of Grayskull!
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 07/09-04 20:02 
Konsolkongen>
Vi tog bare en bus fra tog-stationen. Hvis jeg husker rigtigt kostede den 17,-

Hvis man har en togbillet gælder den i x antal zoner i ankomstbyen (og afgangsbyen), så det er sandsynligt, at man kan køre gratis helt derud.
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/09-04 20:04, rettet 07/09-04 20:09 
Ja. Vores holdt i 4 zoner, det var også nok.
Spiller nu: Phantasy Star IV
The DaneThe DaneSkrevet 07/09-04 20:24 
Ja, når det er så "tæt" på er jeg med. Skulle nok også kunne medbringe det samme antal fjernsyn som denne gang (og håber så ikke jeg forlægger den nøgle til A500 spillene denne gang også).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
CronossCronossSkrevet 07/09-04 20:26 
Så skal vi have gennemført Simon's Quest denne gang ;)
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 07/09-04 21:13 
Sådan noget pæis! Igen et stenkast fra mit hjem, men kan ikke komme den weekend :( (arbejde). Må se om jeg kan kigge forbi en dag...
KeenKeenSkrevet 07/09-04 21:28, rettet 07/09-04 21:34 
Jeg er da selvfølgelig med igen, det var jo ganske spas sidste gang! jeg må bare sørge for ikke at gå død så hurtigt ellers kommer jeg jo aldrig op på KTC's record :)

Jeg er glad for at martin varmede sin pizza om lige efter mig, ellers havde jeg sikkert glemt det :P

Edit: Håber på der er en der kører i bil fra svendbog, hvor jeg kan komme med, så kan jeg måske tage nogle fjernsyn med denne gang
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/09-04 21:56, rettet 07/09-04 21:57 
Knight Keen>
Edit: Håber på der er en der kører i bil fra svendbog, hvor jeg kan komme med, så kan jeg måske tage nogle fjernsyn med denne gang

Jeg kan ikke låne bilen alligevel. Så jeg tar ihærtfald toget, ligsom sidst. Vi har jo også de vildcart vi blev tvunget til at købe :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 07/09-04 22:25 
Jeg er klar så forvent en enkelt bilfuld fra Aalborg.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KeenKeenSkrevet 08/09-04 07:43 
Konsolkongen>
Knight Keen>
Edit: Håber på der er en der kører i bil fra svendbog, hvor jeg kan komme med, så kan jeg måske tage nogle fjernsyn med denne gang

Jeg kan ikke låne bilen alligevel. Så jeg tar ihærtfald toget, ligsom sidst. Vi har jo også de vildcart vi blev tvunget til at købe :/

Ja det må da sadig gælde, men det ville jo være dejligt at finde en der kan køre, jeg prøver lige at forhøre mig lidt omkring...
BatemanBatemanSkrevet 08/09-04 09:07, rettet 08/09-04 09:08 
Jeg kan godt tage 2 - 3 mand med fra Odense.

Nogen der skal med? (bemærk jeg har en Fiat Punto = mikroskopisk bagagerum)
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
KeenKeenSkrevet 08/09-04 09:44 
Jeg checker lige med en anden om han kan køre ellers vil jeg da gerne med i fiat'en...
dchangdchangSkrevet 08/09-04 09:49 
Jeg tror også jeg bliver klar den her gang, men nok først om lørdagen. Har jo nogle forbandede arbejdstider at passe. :-(
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/09-04 11:04 
Bateman>
Jeg kan godt tage 2 - 3 mand med fra Odense.

Nogen der skal med? (bemærk jeg har en Fiat Punto = mikroskopisk bagagerum)

Det kan da godt ske at jeg vil med der :)
Så må vi lige finde ud af noget med penge til benzin, men det kan da kun blive billigere end DSB :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
DeluxScanDeluxScanSkrevet 08/09-04 12:43 
Bateman er på... Hmm... Vil lige undersøge mine muligheder, kommer an på, om RUC vil lade mig slippe ;)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 08/09-04 14:48 
Helle for at vise vej til netto tur/re(skov)tur ^_^.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SumezSumezSkrevet 08/09-04 14:52 
Hehe. Jeg bliver vel næsten nødt til at finde en måde at få råd til turen.
Nogen der ved hvor længe man skal sidde inde for at slippe for en bøde på 500kr (300kr grundet min lave indkomst)?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 08/09-04 14:58 
3 dage, så vidt jeg ved. Men hæng mig ikke op på det, jeg har altid betalt mine bøder på den tøsede måde :)
KeenKeenSkrevet 09/09-04 08:52 
Jeg kunne ikke få nogen til at køre så hvis jeg kunne komme med Bateman ville det være fedt
HankyHankySkrevet 09/09-04 09:25, rettet 09/09-04 09:28 
SkyblazeR>
Helle for at vise vej til netto tur/re(skov)tur ^_^.

Får du lov til.. Så længe det er den rigtige vej ^^

Skal nok tage mit fantastiske 14" TV med igen.
Selvom det ikke er det vilde, husker jeg det blev
brugt flittigt :)

- Og så håber jeg på at kunne komme til nogle 3d' fighters igen
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
The DaneThe DaneSkrevet 09/09-04 11:10, rettet 09/09-04 11:11 
Hvad angår "konkurrencer" burde det nok sættes op et stykke tid i forvejen, så det er lidt mere overskueligt :D - og der skal da være en Samba De Amigo konkurrence (det var sjovt), eller noget Eyetoy hvis det kommer med.

Når jeg taler uoverskueligt, så var det mest på de fighterspil - det virkede ikke helt optimalt anlagt.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
RJKRJKSkrevet 09/09-04 11:20 
Det var da netop den eneste konkurrence, der var planlagt i forvejen? (bare ikke at der var SÅ mange deltagere...)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 09/09-04 14:20, rettet 09/09-04 14:21 
Var der SdA konkurrence?!??
Hvorfor var jeg ikke med?

EDIT: Nåårh, fighterkonkurrencen..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 09/09-04 14:26 
Har vi mulighed for en projektor denne gang? (MED lyd, altså)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SøgAArdSøgAArdSkrevet 09/09-04 18:41 
Nogen som tager GBA og Pokémon med?

Så vi kan battle / trade.. :D

Hvor mange spil skal man egentlig bruge for at spille Zelda: Four Swords?
Home is where the hardware is..
The DaneThe DaneSkrevet 09/09-04 20:08, rettet 09/09-04 20:09 
Kan godt tage mine Ruby/Saphire med - tager logisk nok min GBA SP med.

På samme måde som med FF:CC, så skal man bruge én GBA med kabel til hver spiller - når man skal spille mere end én person (og er det GBA udgaven skal der på samme måde kabel til at forbinde de fire spillere).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
SøgAArdSøgAArdSkrevet 09/09-04 20:59 
Ja, men hvor mange spil?
Home is where the hardware is..
SumezSumezSkrevet 09/09-04 22:19 
Fire spil, hvis man spiller mini-spillet fra ALttP-konverteringen..
Men nu er det jo, GameCube-spillet, The Dane hentyder til, og det kunne jeg personligt også meget bedre tænke mig at prøve. Helst på projektor.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SøgAArdSøgAArdSkrevet 09/09-04 22:30 
Er det udkommet?
Home is where the hardware is..
SumezSumezSkrevet 09/09-04 22:41 
Andre steder i verden er det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SøgAArdSøgAArdSkrevet 09/09-04 22:41 
Skal en af os købe det hjem?
Home is where the hardware is..
The DaneThe DaneSkrevet 09/09-04 23:15 
Jeg har det, og såvidt jeg har kunnet se er der også andre på PR som har det.
Jeg mindes blot en lettere voldsom behandling af mit FF:CC sidste gang, så jeg ved ikke hvor meget jeg er for at tage det med i den sammenhæng (ellers må jeg bare passe bedre på/holde bedre øje med æsken denne gang).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
RJKRJKSkrevet 09/09-04 23:18, rettet 09/09-04 23:18 
Ja, lad nu generelt være med at tage spilæsker med...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HeroldHeroldSkrevet 10/09-04 00:26 
*mimer* Singstar */mimer*
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SøgAArdSøgAArdSkrevet 10/09-04 20:04 
Jamen jeg glæder mig da til at game noget Four Swords, men jeg må vel hellere få købt et GBA-GC kabel så?
Home is where the hardware is..
The DaneThe DaneSkrevet 11/09-04 19:03 
Så en "tekstiltryk" butik på vejen hjem idag, og tænkte på om der var mere idet med at få lavet forskellige T-shirts til dem der kom, så det var nemmere med introduktionerne.
(Man skulle selvf. betale for sig selv).

Kunne da sikkert godt kigge forbi derinde (i Randers), og høre ad hvis der gik alvor i tingene.
Noget med navn/brugernavn foran, og et stort P:R bagpå.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
SumezSumezSkrevet 12/09-04 14:23 
Sådan en har Mikael jo lavet (syet) :)
Jeg har også overvejet stærkt at få lavet en.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 12/09-04 21:58 
HAH... jeg må have syet ordet "tordenkælling" bag på min "Guru meditation" T-Shirt ;)
By the power of Grayskull!
ZeroburstZeroburstSkrevet 21/09-04 15:14 
Wehner>
Jeg er klar så forvent en enkelt bilfuld fra Aalborg.

Wehner, jeg vil bare lige sige, at jeg ikke kommer. Kan i have en god tur.
The DaneThe DaneSkrevet 27/09-04 10:59, rettet 27/09-04 10:59 
Hvilke apparater er det der står derovre (ovn, fryser, etc.)? Bare så man ved hvorvidt der skal frostposer og isterninger med itilfælde af at man tager ting med der behøver nedkøling.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
BatemanBatemanSkrevet 28/09-04 13:35 
Lige for at få styr på det!

Jeg tager følgende med i Puntoen:
Konsolkongen
Wagner
Knight Keen
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
64 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig