X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

MIT spil


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 06/09-04 12:23 
Jeg sad lige og filosoferede lidt. vi må allesammen ha en spil som er "vores". Et spil som passer lige til ens humør, og som man aldrig bliver træt af. Et spil som ligger uden for den almindelige popularitet, altså spil som folk ikke hele tiden snakker om, og som man har sådan lidt for sig selv.

I mit tilfælde er det Burnout. Det var det allerførste spil jeg fik til min gamecube, og 1'eren og 2'eren er de mest spillede ny generations spil i min samling, med timesplitters 2 på en tæt anden plads.

Jeg har det sådan lige nu, at når burnout 3 (mit spil) udkommer, så er mit behov for spil mættet. Efter jeg har fået det har jeg ikke behov for flere spil (bortset fra Conker og Halo 2), men jeg mener, at for min skyld kan de spil godt udkomme i år 2008, for jeg har burnout 3.

x-box live delen er nok prikken over i'et, det gør at der hele tiden er en grund til at spille, altid nogle at spille imod. Og med endnu flere playmodes end 2'eren, kan jeg ikke andet end smile stort...

Så Burnout 2 er "mit" spil, jeg kan ikke udtale mig om 3'eren endnu, men jeg er sikker på at det er bedre end 2'eren, hvilket gør, at 3'eren vil uden tvivl gå hen og blive "mit" nye spil.

Kom med et bud på hvad der kunne være "jeres" spil. Og lad nu vær med bare at sige halo 2, bare fordi i glæder jer til det.'

-Darknon
For The Love Of The Game
JuggernautJuggernautSkrevet 06/09-04 12:39 
Havde vi snakket tidligere spil havde mit bud nok været Bard's Tale 2 (A500), men i disse moderne tider er mit svar Morroind GOTY. Jeg har brugt uanede timer på det og det bliver bliver bedre og bedre. Man kan sagtens lade det ligge i et par måneder for så at smide det i krydskassen igen. Mig og en kammerat spiller det hver for sig men snakker tit om hvordan og hvorledes man nu kan gøre dit og dat. Ja det er et stort spil og jeg regner bestemt ikke med at blive færdig med det i år.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 06/09-04 13:34 
Jeg kan uden nogen form for tvivl nævne Gitaroo Man. Det spil kan jeg altid spille, uden at føle at det er bare den mindste smule kedeligt.
ValkyrieValkyrieSkrevet 06/09-04 14:08, rettet 06/09-04 14:40 
Pong, Jetpack og Tetris:) Det bliver sgu aldrig kedeligt!

Yoshis story og Yoshis Island bliver jeg heller aldrig træt af. Story er nuttet hele vejen igennem! Og Island er bare et fantastisk mariospil(Det bedste IMO)! De er bare altid intressante...

Ninja Gaiden på en måde også! Jeg er pissed på det spil, og hader og elsker det på engang, men kedeligt er det dælme ikke>:(

-Val
Well crucify the insincere tonight...
seebergseebergSkrevet 06/09-04 15:35 
Sonic The Hedgehog sms. Er MIT spil ;)

Som femårrig kunne jeg gennemføre det med alle emeraler! Siden har jeg gennemført det 20+ gange.

Jeg kan simpelthen blive ved med at blive begejstret over MIT fantastiske spil.
Desværre satte spillet en så høj standart for Sonicspil for mig, at andre spil i serien virker utilfredsstillende. Dette kan også ses i min vurdering af Sonicspil ;P

En meget kritisk Sonic fan
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
KeenKeenSkrevet 06/09-04 15:47 
Ninja Gaiden og også det spil jeg elsker at hade :) men det er nu stadig et rigtigt godt spil man man ikke får gennemført lige med det samme og derfor altid kan spille

Lige i øjeblikket er "mit" spil nok Thief: Deadly Shadows
der er et fantastisk godt spil som oser at stemning og som man kan spille forfra mange gange og finde nye måder at gennemføre banerne på.

Jeg glæder mig dog også rigtig meget til at mit Burnout 3 dumper ind af brevsprækken! men det kan jeg jo ikke sige så meget om endnu, jeg tror dog ikke at det indtager førstepladsen foran Thief: Deadly Shadows lige med det samme...
AmbyAmbySkrevet 06/09-04 17:00, rettet 06/09-04 17:02 
Metal Gear Sold serien.

(Fra Playstation og frem) Har aldrig spillet det på systemer før dette.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
ReinholdJJReinholdJJSkrevet 06/09-04 17:37, rettet 06/09-04 17:37 
Pacman er helt klart det bedste nogen sinde.. (for mig) :) ligemeget hvad humør man er i... er man altid klar på et spil! :D
"If Microsoft is the solution, I want my problem back." ;-)
DizzyDizzySkrevet 06/09-04 18:27 
Road Rash, næsten uafhængig af konsol/computer version :D
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
PoulPoulSkrevet 06/09-04 18:35 
PES(serien) er helt klart MIT spil. Har aldrig brugt så meget tid på et enkelt spil i nyere tid. Jeg kan altid vende tilbage til engang multiplayer med vennerne.
BobbeBobbeSkrevet 06/09-04 18:35 
Donkey Kong Country 1-3.
Totalt geniale platformspil til SNES.
Efter min mening det bedste Snes spil (Nej, jeg har ikke spillet Chrono Trigger og FF spillene).
Det var også det spil der fik mig til at ønske en SNES i julegave tilbage i 1994. Se det var tider ;)
Spiller nu: Wii
APHAPHSkrevet 06/09-04 18:47 
Nu er der flere spil, der har et specielt plads i mit hjerte, men hvis jeg skal udpege et spil, så må det formenligt være Championship Manager serien. Jeg har brugt uanet tid på serien og jeg ejer alle udgivelser i serien.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 06/09-04 18:55 
Hos mig vil det nok være FF VII og Halo, man kan altid finde Halo frem når du har en ven på besøg til engang co-op eller xbc, og FF VII synes jeg også er utroligt med alle de små minigames...
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
GreaseballGreaseballSkrevet 06/09-04 19:02 
Uha ja, det er et svært spørgsmål. Som Paasch siger så er der mange spil der har en speciel plads i ens hjerte:)

Men Sonic serien til MegaDrive er noget det jeg er vokset op med, og ComicZone er også blandt dem der er blevet spillet tynde.
LingobarLingobarSkrevet 06/09-04 19:22 
Mit er The Lost Vikings. Det har jeg brugt alt for mange timer på, og jeg bliver stadig fanget af det, når jeg fisker det frem.

Ellers er Super Bomberman 2 til SNES, Dr. Mario, og Street Rod II mit hjerte nær. -Ja, jeg foretrækker oldschool.
Dine dage er salte...
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 06/09-04 19:24 
Wacky Wheels - duck shoot banerne. Jeg skal altid lige slå min egen rekord.

The Sims (jaja nu får jeg jo nok nogen på hatten) - er man i kreativt humør, så snyder man sig til en masse penge og bygger det vildeste hus. Er man i dårligt humør, så er der altid garanti for at komme i godt humør, efter man har leget "Big Brother" med sine Sims, indtil de dør. ;)
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
SøgAArdSøgAArdSkrevet 06/09-04 19:26 
Tecmo Cup Soccer Game (Nes). Ukendt perle, der blander fodbold og RPG sammen til et perfekt spil. Et spil jeg altid kan vende tilbage til, for at gøre spillerne bare lidt bedre :)
Home is where the hardware is..
PoulPoulSkrevet 06/09-04 20:24, rettet 06/09-04 20:25 
Paasch>
Nu er der flere spil, der har et specielt plads i mit hjerte, men hvis jeg skal udpege et spil, så må det formenligt være Championship Manager serien. Jeg har brugt uanet tid på serien og jeg ejer alle udgivelser i serien.

Ah, hvordan kunne jeg glemme denne perle. Den har jeg nok trods alt brugt mere tid på end PES. Har været med helt fra Amiga-dagene...
NaieraNaieraSkrevet 06/09-04 20:59 
Bobbe>
Donkey Kong Country 1-3.
Totalt geniale platformspil til SNES.
Efter min mening det bedste Snes spil (Nej, jeg har ikke spillet Chrono Trigger og FF spillene).

Så må du vist hellere få spillet dem. Desuden; Har du prøvet at spille DKC-spillene for nylig? Er den "geniale" grafik og den "geniale" kollisionsdetektion ikke blevet lidt træls med årene?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BobbeBobbeSkrevet 06/09-04 21:11 
Jeg skal nok få det gjort, på et tidspunkt :)
Men nu siger jeg jo ikke at det er "THE perfect game", men som tråden handler synes jeg at det er MIT spil.
Hvis jeg skal være helt ærlig har jeg heller ikke spillet det i et stykke tid.
Men uden DKC-spillene havde jeg aldrig interesseret mig for konsolspil, jeg havde aldrig været på P:R (DKF) eller været nær så god til engelsk. Jeg tror heller ikke at jeg havde haf nær så mange venner.
Så DKC er MIT spil :D
Spiller nu: Wii
DarklynoonDarklynoonSkrevet 06/09-04 21:53 
galaga
Mortal Kombat the mother of all fighting games
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 06/09-04 22:20 
Det første spil jeg nogensinde ejede er også, hvad jeg vil kalde "mit" spil: Super Mario Brothers (NES).

Der kan godt gå lang tid mellem at jeg hiver det frem, men når jeg endelige gør, er der altid gensynsglæde i luften, og kedeligt bliver det aldrig :)
元気ですか。
dchangdchangSkrevet 06/09-04 22:24 
2 spil jeg aldrig bliver træt af, er Rainbow Island og The New Zealand Story. Sidstnævnte har jeg været fascineret af siden jeg så det allerførste gang på den lokale grillkyllings-bodega. Sublimt spil. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
RJKRJKSkrevet 06/09-04 22:32 
Bubble Bobble, omend The Faery Tale Adventure står mig endnu nærmere - det har jeg dog ikke spillet i årevis.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WehnerWehnerSkrevet 06/09-04 23:57 
For mig er det Bubble Bobble og Wonder Boy in Monster Land.

De står begge stadig for mig i dag som milepæle, der kan nydes igen og igen på en anden måde end f.eks. Marjora's Mask, der umiddelbart er det aller bedste spil, jeg har spillet, men som ikke har samme replay value.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KalicolaKalicolaSkrevet 07/09-04 01:23 
wehner: ja de 2 spil er fantastiske uden tvivl. Wonder Boy In Monsterland, har jeg spillet til hudløshed, har gennemført det mange gange.

Perfect Dark har også sat sine kraftige spor hos mig med hensyn til multiplayer. 3 venner og mig selv, banen facility med laptop-gun, og king of the hill. bedre bliver multiplayer ikke. Eller bare mig og vennerne mod en røvfuld bots, og underholdningen vil ingen ende tage. Det mest gennemførte multiplayer spil EVER, og der er ikke engang køretøjer med.
For The Love Of The Game
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 07/09-04 06:41 
jeg må ærligt indrømme at MIT spil nr1. er hjernedødt.. ingen historie, men pure gameplay and action: "IK+"

Jeg elskede det spil... jeg vil have en amiga igen!!! *snøft*
By the power of Grayskull!
MarcusMarcusSkrevet 07/09-04 07:55, rettet 07/09-04 08:01 
Castlevania serien. Specielt I-IV.

Af andre toptitler: Sacrifice, Daggerfall og Wipeout 2097.
SumezSumezSkrevet 07/09-04 08:28, rettet 07/09-04 08:30 
Burde der være nogen tvivl?
Ellers skulle det da lige være Super Mario Bros. Det spil ligger så dybt ingravet i min rygrad, at det føles som om jeg er ét med spillet, når jeg spiller det. En fornemmelse jeg delte med OuroborossSlayer til sidste træf.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BlossomBlossomSkrevet 07/09-04 08:41 
Hm...

I tidernes morgen blev jeg opflasket af min storebror med Bubble Bobble og Boulder Dash...
De må være mine hjertensbørn..

Men MIT spil.... Zelda.... A link to the past er hele grunden til alt hvad jeg idag ejer inden for konsoller og spil.
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 07/09-04 10:57 
Uha, den er svær!

Af spil jeg bare kan sætte mig og spille en bane/mission eller to, er titler i "Carmageddon"-serien og "GTA"-serien. Det er så'n lidt hyggeligt bare at trisse rundt og gå på Rampage og smadre folk og køer med håndbremse-vendinger... hyggelig eftermiddags-tidsfordriv :-)

P.S.: Jeg har ikke kørekort IRL :-P
KillgoreKillgoreSkrevet 07/09-04 11:26 
For pivlen hvor brugte jeg lang tid på Civilization II... Det tog jeg frem igen og igen... Men nu er MIT spil helt klart Rollercoaster Tycoon 1/2, det bliver ved med at dukke op. Jeg kan ikke lade være. Skal altid lige bygge en coaster mere...

Så nu bliver det interessant at se hvad 3'eren byder på - hvis bare gameplpayet er det samme så lader det til at MIT spil bliver opgraderet.
SaftenSaftenSkrevet 07/09-04 17:02 
Selvom det kun er 4'eren der er på konsol, vil jeg stadig sige Monkey Island spillene, især The secret of Monkey Island, har aldrig prøvet et spil der var mere komisk, en genistreg på alle leder og kanter.
Nu når jeg tænker over det var 1'eren vist også på Amiga.

Så er der også Beat Freak, fra Eyetoy, I rule at that game i tellya.
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
MarcusMarcusSkrevet 10/09-04 11:30, rettet 10/09-04 11:30 
Killgore>> Civilization II er også et guld spil i hos mig. Måske vi skulle spille det i multiplayer engang. Jeg dannede faktisk en "klan" sammen med nogle andre men vi har ikke rigtigt fået spillet sammen endnu pga. diverse problemer.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig