X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Er der nogen der kender noget...


Svar
MarcusMarcusSkrevet 25/08-04 10:59 
...til den her pakke?:

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=13291253

For det første, er den lovlig? Hvorfor kan man i så fald se coveret til et GBA spil på forsiden hvis det drejer sig om nintendo og GB spil?

Hvis den er lovlig er der nogen der har set den før? Hvor kan den fåes? Og hvor billigt?
crushcrushSkrevet 25/08-04 11:21 
Jeg tvivler meget på den er lovlig
Spiller nu: Legend Of Zelda, The: T...
LingobarLingobarSkrevet 25/08-04 11:40, rettet 25/08-04 11:40 
Stensikkert en "kinakopi". Læg mærke til de meget grimme skrifttyper på toppen af pakken. http://images.aucland.com/ImgUsers/0/13/1329/132912/13291253.jpg
- Bortset fra at det ikke er en "kopi", da Nintendo afaik aldrig har lavet sådanne multicartridges.

Så et indslag i 60 Minutes om fænomenet igår, og de er ved at være MEGET dygtige. F.eks. Lazerindgravering i golfkøller, præcise kopier vha. AutoCAD, osv.

Der blev sagt at det var ved at være den kriminalitetsform med størst omsætning i verden.
Myndighederne i Kina siger at de vil gøre noget ved det, men da det giver rigtig mange mennesker arbejde, sker der ikke rigtig noget.
Dine dage er salte...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 25/08-04 13:11 
Haha, det ser så fake ud!
Home is where the hardware is..
dRxLdRxLSkrevet 25/08-04 13:39 
Meld ham da!
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JuggernautJuggernautSkrevet 25/08-04 13:41 
Er gjort.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
MarcusMarcusSkrevet 25/08-04 14:36 
Godt nok. Det var bare mig der forestillede mig hvor fedt det ville være og håbede derfor den var lovlig. Jeg håber de gør det engang i fremtiden men det sker jo nok ikke.
BobbeBobbeSkrevet 25/08-04 16:28 
Der står at den indeholder 'Metal Gear Solid', hvordan?
Der er da ikke en GBA release, er der?
Og NES versionen hedder da bare 'Metal Gear'. ikke?
Eller er jeg helt galt på den :)
Spiller nu: Wii
Le RoofLe RoofSkrevet 25/08-04 16:38, rettet 25/08-04 16:39 
Der findes et Metal Gear Solid (samme navn, ikke samme spil) spil til GBC.

Metal Gear Solid til GBC
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
HyakotakeHyakotakeSkrevet 25/08-04 16:44, rettet 25/08-04 16:45 
Fandt lige denne her:

http://www.nintendo.com/gamemini?gameid=m-Game-0000-454

Den kan vel også kør på GBA.

EDIT: TOO SLOW, HYA!!! Sorry :-)
BlossomBlossomSkrevet 25/08-04 17:23 
De omtalte spil ligger også på www.dba.dk

4. sidste annonce
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 25/08-04 18:19 
Le Roof>
Der findes et Metal Gear Solid (samme navn, ikke samme spil) spil til GBC.

det er da ogsså GB spil og ikke gba spil. de er bare på en GBA Cartridge.
der står: "Chippen vil helt sikker bringe den gode Gameboy nostalgi tilbage."
By the power of Grayskull!
JuggernautJuggernautSkrevet 01/09-04 14:49 
Ja så skete det :)

Gba spil
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
D.B.M.D.B.M.Skrevet 01/09-04 16:07, rettet 01/09-04 16:10 
Ja, men der er stadig kopi spil på QXL.

QXL
bootsbootsSkrevet 01/09-04 16:58 
Ork ja, der er masser af kopi spil på QXL. Jeg var så dum at byde 200,- på ét, der angiveligt skulle indeholde bl.a. Pokemon Guld, Sølv, Rød, Blå og Gul m.m.

Jeg betalte 200,- + 10,- i porto - modtog spillet - og opdagede at det slet ikke var de rigtige Pokemon spil ( - de lå forøvrigt på et GBA cartridge sammen med titler som f.eks. Final Fantasy, som heller ikke havde noget at gøre med et GB eller GBA spil - måske var det et NES spil....?)

Jeg brokkede mig til sælgeren, og fik trusselsmails fra ham. Han lovede ellers (i sin auktions annonce) at returnere pengene (minus porto) hvis jeg ikke var tilfreds; men jeg har aldrig set nogen penge fra ham, selvom jeg returnerede spillet til ham dagen efter.

Det eneste QXL gjorde ved sagen var at råde mig til at politianmelde ham (hvem gør dét for 200,-?), og opfordrede både sælger og mig til at blokere for hinandens e-mails. Nu har jeg så ingen mulighed for at gøre mere..... Pengene er ganske enkelt mistet... :o(

QXL var ganske og aldeles ligeglade med, at spillet var et kopi-spil - ovenikøbet med helt andre spil end de nævnte (d.v.s. spillene HED faktisk Pokemon Gold m.m., ligesom de rigtige spil; men det var nogen helt andre spil - hjemmelavede?).

Sælgeren har siden fortsat sit salg, og en enkelt anden køber end mig har brokket sig; men intet fået ud af det....

Jeg var sføli godt klar over, at cartridget ikke var fremstillet af Nintendo - og også over, at det drejede sig om en ulovlig kopi; men jeg var nysgerrig... Jeg ville se, om der virkelig var plads til alle Pokemon spillene på ét cartridge... Dumt...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig