X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Mest ventede Racing Game?


Svar Sortering
Wombat HarnishWombat HarnishSkrevet 28/07-04 23:34 
Hey der...

Sidder og kigger Xbox nyheder her verden rundt... Og det ser jo ud til at vi får noget af en racer jul, men hvilket spil venter/tror i mest på ??? NFS-Underground2,Juiced, BurnOut3, Outrun2, Forza Motorsport, Street Racing Syndicate eller et andet et jeg har glemt ???

Tror mest på Underground2, BurnOut3 og Forza men skal have dem alle anyways ;-)
GOD JUL !!!! WRUUUMMMM :-D
Good, Bad... I'am The Guy With The Gun
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/07-04 00:19 
Af de spil du nævner skal jeg kun ha' Burnout og Outrun.

Burnout siger vel sig selv. At crashe ind i hinanden over live bliver da for monster sjov!
Og Outrun skal jeg ha da det ligner en fed arkade racer, og dem ser vi ikke mange af efterhånden.

Jeg ved ikke ret meget om de andre. Men jeg skal ihværtfald ikke ha noget med NFSU at gøre. Det er efter min mening en gang mainstream-lamer-pis!
Spiller nu: Phantasy Star IV
SeventhSunSeventhSunSkrevet 29/07-04 10:34 
Jeg synes BurnOut 3 ser spændende ud.

Og så er jeg blevet gjort opmærksom på at Midnight Club 3 skulle komme til jul.
Denne gang er der licenserede biler og mulighed for at style dem lige som man har lyst til.
Der er stadig motorcykler med.

Hvis så bare de laver Live delen så den er værd at spille i forhold til 2'eren, så er et helt sikkert et spil jeg skal eje.

Artikel om Midnight Club 3
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 29/07-04 10:47 
Hvis man skal holde sig til den mere realistiske ende, så synes jeg at Forza ser lovende ud :)
De billeder og videoer der er henvist til i Forza-tråden, gi'r da lidt blod på tanden ;p
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
jaesjaesSkrevet 29/07-04 14:32, rettet 29/07-04 14:32 
Der kommer dælme mange fede racers i Q4 2004 og 2005.

Ridge Racer 6, Out Run 2 og Forza Motorsports står nok højest på ønskesedlen, men får de fixet problemerne og tilføjet manglerne fra GT3, skal jeg da også have GT4.

Juiced og BurnOut 3 er på "bobler-listen". NFS-serien har jeg efterhånden afskrevet helt, men får de optimeret koden, så bilerne ikke føles, som at de ændrer hastighed en lille bitte smule hele tiden - som i de to sidste titler - kan det da være, at jeg napper det på tilbud. Ustabil frame rate er én ting, men det andet kan jeg ikke acceptere.
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 29/07-04 18:12 
Helt klart Forza... Glæder mig til at høre GT3/4 fans mening...

er ikke så meget for acade racer som burnout og nfsX..
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
KTCKTCSkrevet 29/07-04 19:35 
Burnout 3 overskygger alt for mig :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
ComradeComradeSkrevet 29/07-04 20:23 
Hehe præcist Grillbiller ;)

Forza er helt klart det bilspil jeg ser mest frem til lige nu, men Burnout 3 og GT4 ender nok også med at stå på hylden ..
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
APHAPHSkrevet 29/07-04 22:34, rettet 29/07-04 22:35 
Af de nævnte titler er det kun Forza motorsport der har min interesse. Forløbigt er det noget sparsomt med oplysninger om spillet, men det der er frigivet virker yderst lovende.
Hvad angår de andre titler, så springer jeg formenligt let over dem alle sammen, da jeg ikke kan udstå alle disse popsmarte street racer spil, som der for tiden bliver udgivet i spandevis af....

En titlet jeg ser frem til, som der ikke er blevet nævnt er GTR. GTR anvender den officielle FIA GT licens, og alt tyder på at spillet bliver den mest realistiske racing simulator på markedet. (Krydser fingre for at konsol versionen også vil indeholde sim gamemoden)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 30/07-04 10:01 
Ja jeg følger KTC og nævner Burnout 3 som det mest ventede for mit vedkomne.
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
OkottaOkottaSkrevet 30/07-04 11:15 
Hvis Burnout 3 ofrer en stærk singleplayer del, med masser af veldesignede baner og gode AI modstandere, til fordel for en omgang online-pjat-modes, med masser af tomt bulder og brag, hvor det primært handler om at smadre ind i - og råbe ad - hinanden i headsettet, så kan jeg uden problemer ofre Burnout 3, til fordel for et bedre spil.

Hvis jeg ta'r helt fejl i ovenstående antagelse, så bliver Burnout 3 sikkert et fantastisk spil, og et som jeg skal ha'.

Men Outrun 2 - uha det ser lækkert og indbydende ud.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
KoludaKoludaSkrevet 30/07-04 15:58, rettet 31/07-04 14:12 
KTC>
Burnout 3 overskygger alt for mig :)


Også det eneste jeg ser frem til for tiden...
KalicolaKalicolaSkrevet 31/07-04 13:27 
burnout 3 uden tvivl...
For The Love Of The Game
DeluxScanDeluxScanSkrevet 04/08-04 12:03 
Har Underground 2 Live support, anyone?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
PlaykidPlaykidSkrevet 04/08-04 12:05, rettet 04/08-04 12:08 
Burnout 3 ser virkeligt fantastisk ud, men jeg har også et godt øje på Juiced, og Underground 2 kommer man nok heller ikke helt uden om:)

DeluxScan>
Har Underground 2 Live support, anyone?

Mener ikke U2 var blandt de spil, som EA har annonceret sammen med live.
Spiller nu: Halo 3
APHAPHSkrevet 04/08-04 12:10, rettet 04/08-04 12:11 
DeluxScan>
Har Underground 2 Live support, anyone?

Så vidt jeg ved, så er spillet kun online på PS2.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
CrishakeCrishakeSkrevet 04/08-04 16:12 
Glæder mig mest til GT4 - Burnout3 - NFSU:2
DeluxScanDeluxScanSkrevet 05/08-04 11:26 
Paasch>
Så vidt jeg ved, så er spillet kun online på PS2.

Eeehhh... Så kan det jo være ligemøj.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig