X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

S: MP3-afspiller, 128 MB


Svar
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 20/07-04 22:13 
En Dyne Tuny II 128 MB sælges, fordi jeg sparer op til en iPod ;)

Med i pakken følger udover afspilleren, som er som ny, USB-kabel, Drivere på CD-rom til PC samt en batterioplader m. 3 batterier, som var oprindelig købt til den. Både afspiller og oplader er brugt meget lidt, og uden ridser eller andet. Fuldstændig som nyt.

Afspilleren kommer i kasse med manualer.

Mindstepris: 1000,- samlet
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 23/07-04 18:30 
Sat ned til 800,- nu :)
salsalSkrevet 23/07-04 19:47 
En smule off topic (Men du vil vel gerne holde din tråd i top). Hvorfor vælge en iPod? Er de ikke uforholdsmæssigt dyre, når man sammenligner med f.eks. Creative Zen og den dér Karma-ting? Eller du er måske interesseret i det spiffe design? Jeg har selv brugt lang tid på at sætte mig ind i markedet, og hvis jeg var dig, ville jeg vente et par måneder, så kommer den ny generation af Mp3-afspillere nemlig. Især den nye udgave af Zen-jukeboxen virker spændende med op til 24 timers batteri-levetid. Prøv at kigge på linket.

IGN - Gear
Spiller nu: DuckTales 2, Heroes Of Might And Mag..., Kings Of The Beach
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 23/07-04 21:48 
Jeg har kun hørt ros om iPod, og den nye ser specielt lækker ud ;) 20 GB er også mere end nok for mig.
LingobarLingobarSkrevet 23/07-04 22:00 
Har kun hørt en dårlig ting om Ipod. Det er den nye 'Mini' der har et svagt minijackstik, så lyden kommer til at skratte forfærdeligt efter et stykke tid.

http://www.ipodhacks.com/article.php?sid=765

Det er nok til at holde sig fra den IMO. Den store Ipod er dog en anden sag...
Dine dage er salte...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 23/07-04 22:16 
Den nye iPod jeg snakker om er den med nyt design, men ellers samme som den gamle. Den blev præsenteret for en lille uge siden.

S: MP3-afspiller, 128 MB

Syntes selv den er meget lækker, og med 12 timers batterilængde gør det ikke så meget ;)
fearless popcornfearless popc...Skrevet 23/07-04 23:33 
Jeg har hørt mange steder den er stor.

Hvad er målene på den?
just plug it in.
majjohamajjohaSkrevet 23/07-04 23:34 
Så stor tror jeg nu heller ikke den er, den nye er jo mindre end de gamle.
fearless popcornfearless popc...Skrevet 23/07-04 23:37, rettet 23/07-04 23:38 
Dét jeg mente var, at den gamle var stor.

Stadig: Hvor store er målene?-på den nye.
just plug it in.
LingobarLingobarSkrevet 24/07-04 00:16, rettet 24/07-04 00:22 
Apple siger:

Size and weight (20GB model)
Height: 4.1 in
Width: 2.4 in
Depth: 0.57 in
Weight: 5.6 oz (158 g)

Edit: Google kan regne mærkelige mål om til godere mål:
Højde : 10,41 cm
Width: 6,09 cm
Depth: 1,45 cm
Dine dage er salte...
jaesjaesSkrevet 24/07-04 02:08 
Synd at så få af de afspillere med megen plads ikke har indbygget en radio, ellers havde jeg købt en for længe siden. Har iøvrigt også hørt mest godt om iPod.
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 24/07-04 03:20 
Har en iPod lige fortiden, det er min onkels men han glemte den hernede og nu er han taget en måned på ferie uden den, så jeg er den heldige ejer af en iPod, den næste måned. Den er rigtig lækker, det eneste minus ved det hele er at min onkel er 45 år så der er ikke så meget nyt musik på den :(

Men lækker er den!
Sælg mig en Xbox =)
flottenheimerflottenheimerSkrevet 24/07-04 12:40, rettet 24/07-04 12:41 
Det er imponerende, at så mange personer er negative i forhold til iPod. Specielt når de ikke ejer en - man har hørt om, man tror vist nok, man synes at have læst at og bla. bla. bla.

Jeg har selv en 20GB iPod. Den er på alle mulige måder en fantastisk MP3 afspiller. For 1 eller 2 måneder siden havde WIRED en stor test; iPod vs. alle konkurenterne. iPod vandt.

Sammen med iTunes er det imho. stadig den bedste MP3 afspiller på markedet.
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
jaesjaesSkrevet 24/07-04 16:12, rettet 24/07-04 16:12 
Så mange? De fleste er jo positive - både her på forummet og andre steder...
salsalSkrevet 24/07-04 19:19 
Vent med at købe til de nye ting kommer på markedet. Og jeg kan umuligt se, hvordan iPod'ens pæne design kan retfærdiggøre en så uforholdsvis høj pris i forhold til konkurrenterne. Men folk herinde synes at have masser af penge. Der er velsagtens en masse tilbage fra blå mandag.
Spiller nu: DuckTales 2, Heroes Of Might And Mag..., Kings Of The Beach
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 25/07-04 00:51 
Så fik jeg bestilt en iPod 20 GB.

Glæder mig til at modtage den :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig