X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Træf?


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 24/06-04 10:24 
Hvad er status på det næste konsoltræf? Eller skal vi have endnu en konsolseminar inden det store?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
RJKRJKSkrevet 24/06-04 11:12 
Status er vist at vi opgiver københavnerne endnu engang :(
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
OkottaOkottaSkrevet 24/06-04 11:16 
Så kom til Aalborg med cirkuset :-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SeventhSunSeventhSunSkrevet 24/06-04 12:00 
Hvad er problemet med at komme til Khh?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
RJKRJKSkrevet 24/06-04 12:02 
Der er intet problem i at komme til København. Problemet er - som beskrevet mange gange - at der ikke er noget sted at komme til i København og ingen københavnere der har lyst til at stå som ansvarlige for sådan et arrangement.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
DommergaardDommergaardSkrevet 24/06-04 12:47 
Århus igen? Det kunne være nice...
KeenKeenSkrevet 24/06-04 13:10 
det synes jeg da også...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 24/06-04 13:39, rettet 24/06-04 13:39 
Hvornår bliver det næste P:R træf? Bare så'n ca. Jeg vil være 100% sikker på at kunne komme denne gang!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
HankyHankySkrevet 24/06-04 15:39 
Ikke så lang tid siden at jeg tog selv samme emne
op.

http://www.playright.dk/forumemne.php?id=10638#127644
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SumezSumezSkrevet 25/06-04 01:18 
RJK>
og ingen københavnere der har lyst til at stå som ansvarlige for sådan et arrangement.

Det skal nok blive arrangeret, problemet er bare at vi ikke har nogen lokaler. Jeg har allerede taget til Jylland én gang for meget, og mange gange flere end vi har råd til. Jeg kommer ikke til Jylland for et konsolarrangement flere gange i år, men det skal selvfølgelig ikke afholde jer andre fra at gøre det. :)
Jeg ville stadig foretrække hvis nogen der havde mulighed for at skaffe lokaler gjorde noget, jeg har selv spurgt ad adskillige steder og hørt folk med forbindelser, men det er ikke så nemt som man skulle tro.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 25/06-04 01:24 
Sumez>
det skal selvfølgelig ikke afholde jer andre fra at gøre det. :)

Tak ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
The DaneThe DaneSkrevet 25/06-04 01:34 
Bare for at høre - hvor meget er "for meget" i transport?

Med de rigtige billetter* skulle det ikke blive mere end lidt over 300,- med toget (begge veje), og så noget til bussen.

*Både Ung og Orange skulle da være dernede.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
SumezSumezSkrevet 25/06-04 01:38 
Lige knap 400kr og så bussen oveni (og to gange i Jylland i træk). Og det er skam mange penge. Især når man er fattig studerende, og lige har mistet et tocifret antal tusinde på papirsjusk...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 06/08-04 14:03 
Noget nyt på konsoltræf-fronten?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RJKRJKSkrevet 06/08-04 14:58 
Jeg har sat Cronoss til at gentage lokalerne fra sidste gang, når det er muligt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HNHNSkrevet 19/08-04 16:31 
Er der Nogen ca. dato?

Hvis der altså er fundet nogen lokaler??

Venter spændt og håber det er samme sted som sidste gang, det var gode lokaler.
MarcusMarcusSkrevet 19/08-04 17:55 
Jeg vil se om jeg kan tage med denne gang hvis det bliver afholdt i jylland.

Sumez>> Fattig studerende er vist en overdrivelse.
SumezSumezSkrevet 20/08-04 10:07 
"Studerende" er måske. "Fattig" er ikke.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 20/08-04 10:16 
Jeg ser også frem til det næste træf :) Håber selvfølgelig at det bliver på øen, men skulle det blive i Jylland har jeg bil og har plads til et par stykker (hvis ikke jeg skal have mit tv med).
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HankyHankySkrevet 20/08-04 15:38 
Glæder mig også...
Og satser lidt på at det ikke bliver i efterårsferien :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
3of193of19Skrevet 20/08-04 16:08, rettet 20/08-04 16:19 
Tja, desværre er per vedtægter privat brug af lokalerne på SLM-CPH ikke tilladt... ;)

Jeg kunne evt. spørge på Asien Instituttet igen. Det er bare noget med ansøgning til studienævnet ect. Må lige få et kig på de relevante vedtægter når jeg tager derind i løbet af næste uge.
KeenKeenSkrevet 01/09-04 17:40 
Synes lige jeg ville slå på tråden for at høre om der er noget nyt?
CronossCronossSkrevet 01/09-04 17:47 
Jep, men det bliver først offentliggjort senere i dag eller i morgen.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/09-04 18:40 
Godt at høre :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/09-04 18:28 
Bump...?
Spiller nu: Phantasy Star IV
CronossCronossSkrevet 03/09-04 00:17 
Folk må vente en smule, grundet halvskidt tilbagemelding fra forskellige - blandt andet dem vi lejer lokalerne af.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/09-04 00:44 
Jeg overlever nok...
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig