X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Square, Hanjuku Eijuu Vs 3D


Svar
Star SoldierStar SoldierSkrevet 11/04-03 08:19 
Endelig noget originalt fra Square?, ser sindsygt nok ud til at virke :)

Hanjuku
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
SumezSumezSkrevet 11/04-03 09:55 
Det ser interessant UD, men jeg er ikke overbevist om at det, gameplaymæssigt, er originalt ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
kimmerkimmerSkrevet 12/04-03 10:28 
Puha, det ligner ikke noget der bliver udgivet uden for Japan :-)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
SquareSquareSkrevet 12/04-03 23:58 
hmm, og det skulle være et ps2 spil ? jeg tror vi skal være glade for vi ikke får det til danmark...
It's only a state of mind.
3of193of19Skrevet 13/04-03 01:20 
...siger den lille unge der nok ikke spiller andet end Tomb Raider, Getaway og lignende me-too! shovelware.

Jeg er spændt på at få flere informationer om spillet. Grafikstilen med blandingen af 3d polygoner (de onde?) og tegnede sprites er i hvert fald meget forfriskende. Skulle være et strategispil... interessant!
SquareSquareSkrevet 13/04-03 15:12 
hey...! Jeg er stor fan af Square, og det ka da godt være det ser meget interresant ud, men jeg ville bare hellere have nogle andre ps2 spil fra square herover end måske lige det der.
It's only a state of mind.
3of193of19Skrevet 13/04-03 15:20 
Som fan a Square burde du da være glad hvis vi skulle få noget af deres lidt mere alternative spil herover. Front Mission serien skulle være ganske god, så strategispil ser Square da ud til at kunne håndtere en del bedre end racerspil f.eks. (Driving Emotion Type S, Chocobo Racing).
En kommentar som din, blot baseret på et par screenshots, tyder af et meget snævert sind.
JAAJAASkrevet 13/04-03 15:34 
Det ser godt nok lækkert ud! Stilen minder mig lidt om Made in Wario. Desværre tror jeg heller ikke, at der er en chance i helvede for, at vi får det at se herhjemme.
NaieraNaieraSkrevet 13/04-03 15:36 
Chip chip chip ;)

Meen, så skal vi have fat i Star Soldier over ICQ, hver gang der er nogen der siger noget :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
kimmerkimmerSkrevet 13/04-03 15:45, rettet 13/04-03 16:09 
Jeg skal da importere det når det nu en gang dukker op i japanske butikker... Håber på det bedste :-)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig