X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Prisfald!


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 10/04-03 17:24, rettet 10/04-03 17:30 
Nu koster dyret 1599,-

*vejledende udsalgspris

Link...
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
84 emne(r).
« < 1 2

Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/04-03 23:07, rettet 10/04-03 23:08 
nej det er jeg klar over. En klassiker skal også ha:
Gameplay
Udfordring
(evt.) Grafik

Og det mener jeg begge spil har.
Spiller nu: Phantasy Star IV
PlaykidPlaykidSkrevet 10/04-03 23:23 
Ja, spørgsmålet er så bare om SC giver for stor udfordring?
Jeg er p.t. sprunget fra gennemførelsen af spillet, ihverfald i et godt stykke tid ude i fremtiden.

Halo vil jeg godt kunne mene var et af Xbox'ens bedste spil:)
Spiller nu: Halo 3
ValkyrieValkyrieSkrevet 10/04-03 23:27 
Hvorfor tæller jeg ikke RJK?:P

Halo er det største af det største..... Som en spaceopera..... Den geniale AI.... Det fede er at man kan få en masse forskellige former for kampe fordi AIen reagere så forskelligt, også selvom du gør det præsis det samme igen og igen..... Halo er wow..... Fedt, rigtig fedt!

Musikken skaber stemmning, de flotte miljøer..... Man skal jo også spille de baner der er sjove.... Som Silent Chatogropher, Assault on the control room og halo! Det er da sjovt at køre Warthogen de steder hen hvor der ikke er lavet textures..... Jeg tror mig og PS2 playkid havde en lang lang halodiskution på det gamle DKF hvor der blev diskuteret alt:)

Det var sgu cool..... FPS er sig selv meget ensformigt.. Kald mig en retard, men jeg blev sgu afhængig af det:) Skal lige spille lige en gang til, og lige gør sådan.... Det er smadder sjovt at skyde alle sine marines pånær en også studere den, mens den løber rundt efter dig og siger en masse ting..... Har i nogensinde kigget på en grunt mens den løber væk alene??..... Og man bare følger efter den, eller snige sig ind på en elite der går på en patrulje??..... Halo er noget af det højeste for mig og jeg kan ikke få nok..... MORE MORE MORE....:) Jeg synes Halo er så godt at Halo 2 bliver skuffende ligemeget hvad.... Det er allerede sagt på forhånd at Halo 2 kommer til at skuffe.......
Well crucify the insincere tonight...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 10/04-03 23:30, rettet 10/04-03 23:36 
Public EnemY >
Kald mig en retard

Retard ;-)

Edit: Nej, seriøst jeg beundrer din entusiasme. Hvis jeg bare kunne blive halvt så begejstret for et videospil.

Du er sgu enhver konsol/spil-udviklers drøm.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
AmbyAmbySkrevet 10/04-03 23:32 
While we are hovering over the subject :

Red Vs. Blue
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
SolaegSolaegSkrevet 11/04-03 16:31 
Der skulle komme en ny film fra Red vs Blue i dag. De er sq for fede!
HulleHulleSkrevet 11/04-03 16:33, rettet 11/04-03 16:37 
Den er ude. Glæder mig til at følge mere med i serien. Det er ok cool.
Hver fredag skulle der komme en ny :)

Er i øvrigt helt enig med Public EnemY. Halo er virkelig et af de største spil nogensinde IMO. Jeg har brugt alt for mange timer på det spil, men vil stadig have mere.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
JesperJesperSkrevet 11/04-03 18:41 
OMG! I løbet af én tråd er det lykkedes Jer at behandle 2 af de ting ting som blev diskuteret og hadet af mange på det gamle dkf. PS2 vs Xbox samt hvorfor er Halo godt / dårligt ;)

Men jeg er da enig i mange af synspunkterne.
MåsseMåsseSkrevet 12/04-03 11:10 
Jeg har kun en ting at sige...og det er specielt til Born2Play...:o) ...Konsolbimboe's. Går da ud og hør fuglene synge og nyd det gode vejr...lige et øjeblik jeg er ved at få lammetæsk i Tekken vender tilbage senere :o)
Jeg har købt to Xboxe i håb om at få ligeså meget power som en ps2
RitesRitesSkrevet 12/04-03 11:30 
Alle konsoller, undtagen Cube, kostede en bondegård da de udkom.
Jeg betalte for eksempel 4000 for min PS2.

Forstår ikke helt, hvordan det topic kan gå hen og blive fanboy-legeplads. Men de har jo alle deres styrker.
Xbox'en er den mest kraftfulde, har bedst onlinesupport(ja, også når PS2 kommer online) og økonomisk opbakning fra MS.

PlayStation 2 har erfaring og mange udviklere. Grundet dens alder kan den selvfølgelig ikke konkurrere på hardware.

GameCube, som dog ikke rigtigt har "gidet" at komme ind på markedet endnu, har Nintendo-figurerne og franchises og link-up med den mest populære og ældste spillemaskine(GB).

Sværere er det ikke. Og at kalde prisfald for falliterklæring fra Microsoft's side er en total fanboy-bemærkning. For da Sony sænkede prisen var det jo ikke en falliterklæring, vel...
» a winner is you «
RJKRJKSkrevet 12/04-03 11:38 
Selvfølgelig var det ikke en "falliterklæring", præcis ligesom det selvfølgelig ikke var med Microsofts gode vilje. De sænkede prisen fordi de var nødt til det.

Ud fra tidspunktet og salget kan det bestemt diskuteres, om Sony ikke havde andre grunde til samme.

At påstå at prissænkningen på PS2 og Xbox var "det samme" er ligeså langt ude...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 12/04-03 15:38, rettet 12/04-03 16:37 
Jeg undskylder mange gange *lol*

Vi havde vel alle brug for at komme af med lidt "galle". Og jeg vil rose alle (mig selv inklusive - hehe), for at holde det på et fornuftigt plan.

Vi bør lave en tråd med lidt mudderkastning nu og da. Det er sundt, bare spørg Carl-Mar.

Til Rites: Jeg står dog stadig 100% ved mine udtalelser. Mener desuden at forummet ville blive kedeligt, hvis vi alle bare "nikkede i synkron".
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RitesRitesSkrevet 12/04-03 16:20 
Behold bukserne på, tak...
» a winner is you «
valiantvaliantSkrevet 13/04-03 22:34 
Var tilbudt en ny Xbox med 1 spil idag, bød noget mindre end han forventede, da vejledende pris lige er sat ned til 1.600 kr. og Fredgaard har på tilbud til 1399, da jeg havde sendt mailen slog det mig 1.600 kr er vejl. men hvor har de den til den pris ????
mener ikke der er nævnt andre foretninger end fredgaard og det er jo et tilbud.
kimmerkimmerSkrevet 13/04-03 22:39 
Merlin reklamere også med den nye pris!

Er det Sega bundlet de har på tilbud hos Fredgaard?
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
valiantvaliantSkrevet 13/04-03 22:48 
Var i Merlin i mandags, det billigste de havde var 1999 kr. for en solo maskine.
Reklame sidst på ugen ?
kimmerkimmerSkrevet 13/04-03 22:52 
Så det på nettet i går.
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
valiantvaliantSkrevet 13/04-03 23:22 
Det er rigtigt.
det havde været pinligt hvis sælger havde spurgt hvor ?
og jeg ikke kunne svare, bliver selv pi... sur når der er en der slynger en nypris ud til mig og den så ikke passer
Har sendt en mail til dig kimmer.
kimmerkimmerSkrevet 13/04-03 23:30 
Den er modtaget... og jeg har tilbage sendt et svar :-)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
RitesRitesSkrevet 14/04-03 07:51 
Jeg så Fredgaard's reklame i et blad.
» a winner is you «
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 14/04-03 08:07 
Jeg så også fredgaards reklame, men det gjaldt kun i sidste uge og der var begrænset antal. Mon ikke det var fordi de skulle have solgt alle deres boxe inden de lukker/skifter navn til Fona?
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
valiantvaliantSkrevet 14/04-03 14:24, rettet 14/04-03 14:30 
Pris Merlin Mandag d.14-4-03 kl. 12:00 1.999 Danske Kroner.
Det er åbenbart kun på nettet den kan købes til nedsat pris.
Spørgsmålet jo så om man kan sige at de 1.600 kr er normalprisen eller et tilbud i en begrænset tid og enkelte steder.
NaieraNaieraSkrevet 14/04-03 14:25 
Det er jo en fejl af Merlin. Vejledende pris gælder over alt.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
valiantvaliantSkrevet 14/04-03 14:32, rettet 14/04-03 14:37 
Det er det jeg spørger om, indtil nu er der åbenbart ingen foretninger som sælger til vejledende udsalgs pris, eller har jeg overset noget ?
Er det en joke med prisnedsættelsen ?
NaieraNaieraSkrevet 14/04-03 14:36 
Jeg tror det er DEM, der har overset noget...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
valiantvaliantSkrevet 14/04-03 14:38 
Hvilke foretninger har den til vejl.?
Her ikke set nogen endnu.
NaieraNaieraSkrevet 14/04-03 14:40 
Jeg har ikke kigget efter, men som sagt ligger fejlen hos dem der ikke har sat prisen ned endnu...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KTCKTCSkrevet 14/04-03 15:10 
Jeg var lige forbi Merlin her idag, og de tager 1599,- for Xbox og en controller.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Le RoofLe RoofSkrevet 14/04-03 15:22 
Computer City: Xbox + 2 controllers (hvoraf det ene er et 3. party) + et valgfrit spil til max. 250 (f.eks Project Gotham Racing eller Dead or Alive 3). Pris 1.399 kr.
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
NaieraNaieraSkrevet 14/04-03 15:26 
Det' fanme et godt tilbud. 3. party controlleren kan "ham der er på besøg" jo altid bruge...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
majjohamajjohaSkrevet 14/04-03 15:29 
Ja virkelig godt tilbu' det der sådan et holder jeg mig nok til lige nu men hvad koster Halo hos computer city
valiantvaliantSkrevet 14/04-03 16:20 
KTC:
Så har det ihvert tilfælde ikke været Merlin i Horsens her
var prisen som sagt 1999, som i sidste uge,
Computer Citys tilbud er da et der vil noget.
Er altid meget skeptisk med de priser jeg får oplyst, da de mange gange ikke passer.
RitesRitesSkrevet 14/04-03 16:25 
Vejlende pris gælder ikke over alt, eftersom at distributørerne ikke må diktere priser.

Så Merlin må sælge den til præcist hvad de vil -og kan.
» a winner is you «
valiantvaliantSkrevet 14/04-03 16:35 
Rites: lige præcis hvad jeg mener.
le roof: Computer City har ganske rigtigt det sæt du beskriver til 1.399 kr. på deres internet side står sættet til 2.199 kr. dog uden spil, det er noget af en jungle.
84 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig